EXCLUSIVE: wywiad z Erinyes Cosplay & Photography

Witam wszystkich J W dzisiejszym EXCLUSIVE o swojej pasji, jaką jest cosplay opowie Asztarte z Erinyes Cosplay & Photography – gorąco zapraszam do polubienia jej fp: KLIK!. Dla zainteresowanych, wklejam również link do jej deviantarta: KLIK! Wcześniej o jej twórczości wspomniałam również tutaj: KLIK! Mam nadzieję, że ten wywiad przybliży Wam tę utalentowaną i spontaniczną osobę, zapraszam serdecznie do zapoznania się z nim!
Erinyes Cosplay & Photography
1.       W jakich okolicznościach, dzięki komu zainteresowałaś się cosplayem?
Asztarte: To była bardzo spontaniczna okoliczność :) W 2013 roku, bodajże w sierpniu moja przyjaciółka spytała mnie czy bym nie chciała pójść w cosplay, bez wahania zgodziłam się. Po rozmowie i omówieniu wszystkiego, pokazała mi serię Atak Tytanów i miałam sobie wybrać postać, jaką bym chciała zrobić. Niestety patrząc na mój dość wysoki wzrost wybrałam Ymir i tak zaczęła się moja przygoda z cosplayem.
2.      Od jak dawna jesteś cosplayerką?
Asztarte: Tak na poważnie to od czerwca 2014 roku.
Erinyes Cosplay & Photography
3.      Skąd wziął się Twój pseudonim?
Asztarte: Mój pseudonim wziął się od imienia fenickiej i kananejskiej bogini miłości ~ Astarte w pol. tłumaczeniu Asztarte
4.      Czy kierujesz się jakimiś kryteriami przy wyborze postaci, której cosplay chcesz zrobić? Czy jest to raczej spontaniczna reakcja, kiedy widzisz jakąś bohaterkę/bohatera z m&a/filmu/gry i wiesz, że chcesz zrobić jej cosplay?
Asztarte: Mój wybór opieram na ulubionych postaciach, chociaż 40% to spontaniczna decyzja :) i to wszystko dzięki moim znajomym.
5.      To pracochłonne hobby, ile czasu zajmuje ci przygotowanie jednego stroju?
Asztarte: To zależy od projektu, np. kostium na Hanji i Miku zajął mi około tygodnia. W tym roku pracuję nad trzema dość poważnymi projektami i na pewno uszycie jednego stroju zajmie mi około 2-3 miesięcy.
6.      Czy masz swój ulubiony cosplay?
Asztarte: Tak :) Z pewnością to cosplay Jeana, broniłam się przed zrobieniem tej postaci. Z biegiem czasu pokochałam ją <3
7.      Czy jest wśród stworzonych przez Ciebie cosplayi strój postaci, z którą się utożsamiasz, którą szczególnie lubisz?
Asztarte: Hanji Zoe i Risa Koizumi <3
8.      Podczas tworzenia danego stroju z jakim materiałem najbardziej lubisz pracować?
Erinyes Cosplay & Photography
Asztarte: Bawełna.
9.      Co jest najtrudniejsze, a co najprzyjemniejsze w tworzeniu cosplayu?
Asztarte: W moim przypadku najtrudniejsze jest szycie, niestety maszyna mnie nie kocha, a ja jej QwQ Kocham za to tworzyć w piance EVA, od podstaw tworzyć i stylizować peruki oraz wyszywać <3
10.  Czy jest jakiś cosplayer/cosplayerka, którą podziwiasz?
Asztarte: Mam 3 mentorów, jeżeli chodzi o cosplay:
* Dziewczyny z R&R Group
* Yaya Han
* Junkers Cosplay Inc.
11.  Czy zdarza Ci się, że krytyka, nieuzasadniony hejt, zniechęca Cię do tego, co robisz?
Asztarte: Jak to wszędzie, bez krytyki człowiek nie mógłby żyć. Ludzie, którzy mnie hejtują dają mi tylko więcej siły na tworzenie nowych kostiumów i projektów :) Jak to mawiają "Haters Gonna Hate".
12.  Czy poza cosplayem masz inne hobby?
Asztarte: Cosplay to dość nowe hobby w moim życiu, zawsze kochałam rysować i fotografować.
13.  Bywasz na konwentach, lubisz tego typu imprezy?
Asztarte: Niestety sporadycznie bywam na konwentach, wybieram tylko większe imprezy :)
14.  Który konwent najlepiej wspominasz?
Asztarte: Animachina w 2014 roku [ Pierwszy mój konwent po 14 latach :) ]
15.  Czy jest coś, co Cię zraża do jeżdżenia na konwenty?
Asztarte: Na pewno zazdrość, dwulicowość oraz tzw. zdjęcia z dziwnych ujęć. Daleko nam do zagranicznej atmosfery na konwentach.
Erinyes Cosplay & Photography
16.  Lubisz czytać mangę lub książki? Czy masz swoje ulubione tytuły, autorów?
Asztarte: Nie lubię ;] Ja kocham czytać :) Mam paru ulubionych, ale to za dużo by linijek zeszło. W pierwszej 10 na pewno jest King.
17.  Masz jakiś ulubiony film, serial albo anime?
Asztarte: Tutaj tak samo jak w podpunkcie wyżej :3
18.  Które z obejrzanych przez Ciebie w tym roku anime (zarówno odcinkowe jak i pełnometrażowe, jeśli oglądałeś) uważasz za najlepsze i warte polecenia?
Asztarte: Niestety nie oglądam nowych serii jestem bardziej z tych sentymentalnych, którzy wracają po dobre kreskówki i filmy animowane z lat 90'
19.  Które z przeczytanych przez Ciebie w tym roku mang uważasz za najlepsze i warte polecenia?
Asztarte: Cały czas czytam Berserkera, ale ostatnio przeczytałam dość krótką serię: Prophecy [ Godne polecenia (y) ]
20.  Jakiej muzyki słuchasz? Czy ona w jakiś sposób nastraja Cię do pracy, poprawia nastrój?
Asztarte: Chillwave, Vaporwave, Dark trap, Dark Ambient, to dość ciężki rodzaj muzyki nie każdemu może ona wpaść w ucho, ale mnie bardzo nastraja i dodaje mi motywacji :)
21.  Czy masz ulubione zwierzę? Niekoniecznie z naszego świata, ale może z anime, filmu czy gry?
Asztarte: K O T Y !!!
Erinyes Cosplay & Photography
22.  Czy są jacyś youtuberzy, których filmiki oglądasz na bieżąco?
Asztarte: Przeważnie wchodzę na gamerskie kanały [ PewDiePie ]
23.  Masz jakieś plany na najbliższą przyszłość?
Asztarte: Pragnę skończyć projekty, które planuję na rok 2016/2017 :)
Erinyes Cosplay & Photography
Bardzo dziękuję Erinyes Cosplay & Photography za poświęcony mi czas i energię, a wszystkich, którzy jeszcze nie zalajkowali jej fp – zróbcie to koniecznie: KLIK!
Chciałabym na zakończenie podziękować za tak wielkie zainteresowanie moim blogiem. Jak niektórzy wiedzą, mam swoją stronę na Facebooku: KLIK!
Chciałabym wszystkich, do których dotrze ten post, zaprosić do polubienia mojej strony, gdyż na pierwsze 100 lajków zamierzam zorganizować konkurs – może na pracę plastyczną, zdjęcie, a może będzie to zwykła rozdawajka albo jak kto woli, giveaway. To się zobaczy, ale tak czy inaczej, chciałabym Was zachęcić do udziału w nim, bo będzie o co walczyć :D
Dziękuję i do usłyszenia! 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

EXCLUSIVE: wywiad z Lauri, organizatorką NiuConu

PORADNIK: JAK ZROBIĆ PRELEKCJĘ I NIE ZWARIOWAĆ?!

EXCLUSIVE: wywiad z Renn Cosplayy

Przyjaciele i znajomi :)