EXCLUSIVE: wywiad z Crash Cosplay/ interview with Crash Cosplay

(ENG)
Hello, everyone! Today I have great news, cause I have something special for you! Today, you can read my first interview with foreign cosplayer! Let my indroduce you Crash, I hope this short interview will interests you in art and work of this marvelous cosplayer! I invite you to read J
zdjęcie pochodzi z:
https://www.facebook.com/crashcosplay/timeline?ref=page_internal
1.      How you came up with your nickname?
Crash: I think it starts with that I was inspirated by the opossums from the movie "Ice Age" (Crash&Eddie) cause of their funny kind. But after that the word crash fits on my charkter more than I tought xD
2.      In what circumstances, thanks to whom you become interested in cosplay?
zdjęcie pochodzi z:
https://www.facebook.com/crashcosplay/timeline?ref=page_internal
Crash: A friend take me to one of our little conventions close to my city, cause she know that I drawing  manga at that time and supposed that I could like this too.
3.      How long are interested in cosplay?
Crash: Since 2008. So 7 1/2 years cause I pause a half year for my education.
4.      Do you aiming for certain criteria when you choosing a character which cosplay you want to do?
Crash: Most time I guess they should be the funny guys with a breeze of insane sometimes ? xD The only serious charakters which I cosplayed , conviced me only with their appearence.
5.      What was your first cosplay?
Crash: Hinata Hyuuga from Naruto ... Only because we had the same hairstyle at that time.
6.      Does cosplay is a form of work for you, or rather a hobby?
Crash: Defntly only a hobby. I didn´t earn money with my costumes. I have a good job where I love to work and cosplaing is for me only to relac from my everyday life sometimes.
7.      It is time-consuming hobbies, how much time does it take you to create a single outfit?
zdjęcie pochodzi z:
https://www.facebook.com/crashcosplay/timeline?ref=page_internal
Crash: The ornate ones about one month ? I didn´t have much freetime cause of my normal work so therefore I need so long.
    8.      Do you have a favorite cosplay?
Crash: Trafalgar Law from One Piece
     9.      Do you have cosplay of hero/heroine with whom yoidentify most?
Crash: Appearance a bit Nico Robin from One Piece but charaktere defnetly Ryohei Sasagawa from Katekyo Hitman Reborn!
    10.  When you sewing costume with which the material you most like to work with?
Crash: Simple cotton or jersey. Its easy for sewing , cause I´m a terrible trailor ^^"
    11.  What is the most difficult, and what is the most enjoyable in making cosplay?
Crash: Neat stitching is the most difficult thing, cause I don´t like sewing and everytime I have to I hope I could bring it fast behind me. But I really love to style wigs and doing differnt make ups. Thats definetly my best skills.
12.  Do you have an idol among the cosplayers?
Crash: Not really-
13.  Do you have any other hobby, interests besides cosplay?
zdjęcie pochodzi z:
https://www.facebook.com/crashcosplay/timeline?ref=page_internal
Crash: Shamefully I´m a big party girl xD So I also like dancing , music , shopping , chilling with friends and going to cinema.
14.  Are you attending at conventions, do you like those events?
Crash: Yes! In Germany it´s the head point for every cosplayer.
15.  Which convention was the best?
Crash: Dokomi in Düsseldorf/Germany and AnimeCon DenHaag/Netherlands.

16.  Do you read mangas or books?
Crash: Mangas for the most part.
17.  Do you have your favorite titles or authors of mangas or books?
Crash: Harry Potter is my absolutly favorite book. And One Piece for manga.
    18.  What is your favorite movie, tv series or anime?
Crash: Harry Potter, One Piece, X-Men, Game of Thrones, Big Bang Theory.
    19.  What kind of music do you listen to?
Crash: Elektro, House, Metal, Rock n Roll and some of the charts.
    20.  What is your favorite animal?
Crash: I don´t know... deers and bats are sweet ?
    21.  Do you have any plans for the future?
Crash: I want to travel to America and Japan... And hope I could have my own dog some day.
    22.  Do yolike to say something at the end?
I think cosplay is an wonderful way to live his creativity and connecting people all over the world. I´m glad that I had start with it and hope that I could help people with my expirience I got.
That’s all, I hope U enjoy it J I want to give big hug and thanks to Crash, because this is my first interview with foreign cosplayer. I’m glad you decide to give me interview~~ Thank you! I wish you a successful career and a growing number of fans! Check out and like fanpage Crash Cosplay: https://www.facebook.com/crashcosplay/  
Thanks and see ya!
zdjęcie pochodzi z:
https://www.facebook.com/crashcosplay/?ref=ts&fref=ts
(PL)
Witam wszystkich! Mam dla Was wspaniałą wiadomość, mam dla Was coś specjalnego! Dziś macie okazję przeczytać mój pierwszy wywiad, który przeprowadziłam z zagraniczną cosplayerką! Przed Wami Crash Cosplay: https://www.facebook.com/crashcosplay/timeline! Mam nadzieję, że ten krótki wywiad zainteresuje Was twórczością i pracą Crash! Mam nadzieję, że najdokładniej przełożyłam jej wypowiedzi. Zapraszam do lektury! 
1.      Czy możesz przybliżyć genezę powstania Twojego pseudonimu?
Crash: Zostałam zainspirowana przez oposy z „Epoki Lodowcowej” (ang. Imiona: Crash&Eddie),
zdjęcie pochodzi z:
https://www.facebook.com/crashcosplay/?ref=ts&fref=ts
były bardzo zabawne. Ale myślę, że „katastrofa” pasuje do mnie bardziej niż myślałam xD
2.      W jakich okolicznościach zainteresowałaś się cosplayem?
Crash: Przyjaciółka zabrała mnie na mały konwent, odbywający się niedaleko mojego miasta, bo wiedziała, że rysowałam w stylu manga i sądziła, że może mi się to spodobać.
3.      Od jak dawna jesteś cosplayerką?
Crash: Od 2008 roku. 7 i pół roku, bo przez 6 miesięcy musiałam się wstrzymać dla dobra mojej edukacji.
4.      Czy kierujesz się jakimiś kryteriami przy wyborze postaci, której cosplay chcesz zrobić?
Crash: Sądzę, że zwykle są to zabawne postacie, mające w sobie szczyptę szaleństwa. Poważne postacie zwykle przekonują mnie do siebie swoim wyglądem.
5.      Jaki był Twój pierwszy cosplay?
Crash: Hinata Hyuuga z „Naruto”… Ale tylko dlatego, że w tamtym czasie miałam taką samą fryzurę.
6.      Czy cosplay to dla ciebie forma pracy czy raczej hobby?
Crash: Zdecydowanie hobby. Nie zarabiam pieniędzy na robionych przeze mnie strojach. Mam dobrą pracę, zaś cosplay jest dla mnie formą relaksu od codziennego życia.
7.      To pracochłonne hobby, ile czasu zajmuje ci przygotowanie jednego stroju?
Crash: Około miesiąca. Ze względu na pracę nie mam zbyt wiele czasu wolnego, dlatego to tyle trwa.
8.      Czy masz swój ulubiony cosplay?
Crash: Trafalgar Law z „One Piece”.
zdjęcie pochodzi z:
https://www.facebook.com/crashcosplay/?ref=ts&fref=ts
9.      Czy jest wśród stworzonych przez Ciebie cosplayi strój postaci, z którą się utożsamiasz?
Crash: W kwestii wyglądu to Nico Robin z „One Piece”, a jeśli chodzi o charakter to na pewno Ryohei Sasagawa z „Katekyo Hitman Reborn”.
10.  Podczas tworzenia danego stroju, co najbardziej lubisz szyć?
Crash: Koszulki lub golfy. Są najprostsze do uszycia, a ja jestem okropnym krawcem^^’
11.  Co jest najtrudniejsze, a co najprzyjemniejsze w tworzeniu cosplayu?
Crash: Najbardziej nie lubię szyć i zawsze staram się z tym jak najszybciej uwinąć. Ale kocham stylizować peruki i robić makijaże. W tym zdecydowanie jestem najlepsza.
zdjęcie pochodzi z:
https://www.facebook.com/crashcosplay/?ref=ts&fref=ts
  12.  Czy jest jakiś cosplayer/cosplayerka, którą podziwiasz?
Crash: Raczej nie.
  13.   Czy poza cosplayem masz inne hobby?
Crash: Lubię tańczyć, słuchać muzyki, chodzić na zakupy, spędzać czas z przyjaciółmi i chodzić do kina.
  14.  Bywasz na konwentach, lubisz tego typu imprezy?
Crash: Tak! W Niemczech to najważniejsza atrakcja dla każdego cosplayera.
  15.  Który konwent najlepiej wspominasz?
Crash: Dokomi w Düsseldorfie i AnimeCon DenHaag.
   16.  Lubisz czytać mangę lub książki?
Crash: Manga, tego czytam najwięcej.
   17.  Czy masz swoje ulubione tytuły, autorów?
Crash: Moją ulubioną książką jest „Harry Potter”. Zaś moją ulubioną mangą jest „One Piece”.
   18.  Jaki jest Twój ulubiony film, serial albo anime?
Crash: Harry Potter”, “One Piece”, “X-Men”, “Game of Thrones”, “Big Bang Theory”.
19.  Jakiej muzyki słuchasz?
Crash: Elektro, House, Metal, Rock n Roll and some of the charts.
20.  Czy masz ulubione zwierzę?
Crash: Sama nie wiem… Jelonki i nietoperze są słodkie?
21.  Masz jakieś plany na najbliższą przyszłość?
Crash: Chcę pojechać do Ameryki i Japonii…  I mam nadzieję, że pewnego dnia będę mieć własnego psa.
22.  Czy na zakończenie chciałabyś coś dodać od siebie?
Crash: Myślę, że cosplay to świetny sposób na kreatywne życie, który łączy ludzi na całym świecie. Cieszę się, że mogę się tym zajmować i mam nadzieję, że kiedyś będę mogła pomóc innym doświadczeniem, które mam.
zdjęcie pochodzi z:
https://www.facebook.com/crashcosplay/?fref=ts
W tym odcinku to już wszystko, mam nadzieję, że wywiad się Wam spodobał J Muszę gorąco podziękować i mocno ściskam Crash Cosplay za udzielenie mi mojego pierwszego wywiadu w języku angielskim~~ Dziękuję! Życzę Ci powodzenia w dalszej karierze oraz coraz większego grona wiernych fanów! Wbijcie i zalakujcie fp: https://www.facebook.com/crashcosplay/timeline?__mref=message_bubble
Chciałabym na zakończenie podziękować za tak wielkie zainteresowanie moim blogiem. Jak niektórzy wiedzą, mam swoją stronę na Facebooku:
Chciałabym wszystkich, do których dotrze ten post, zaprosić do polubienia mojej strony, gdyż na pierwsze 100 lajków zamierzam zorganizować konkurs – może na pracę plastyczną, zdjęcie, a może będzie to zwykła rozdawajka albo jak kto woli, giveaway. To się zobaczy, ale tak czy inaczej, chciałabym Was zachęcić do udziału w nim, bo będzie o co walczyć :D
Dziękuję i do usłyszenia! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

EXCLUSIVE: wywiad z Lauri, organizatorką NiuConu

PORADNIK: JAK ZROBIĆ PRELEKCJĘ I NIE ZWARIOWAĆ?!

EXCLUSIVE: wywiad z Renn Cosplayy

Przyjaciele i znajomi :)