EXCLUSIVE: wywiad z Yugi & Yoru Cosplayland

     Witam J Na zakończenie tygodnia mam dla Was obiecany wcześniej wywiad z Yoru & Yugi Cosplayland! O tym utalentowanym duecie pisałam wcześniej tutaj: http://mirella-view.blogspot.com/2016/01/z-mojej-perspektywy-7-polski-cosplay-z.html. Koniecznie wpadnijcie i zalajkujcie ich fp: https://www.facebook.com/Yoru-Yugi-Cosplayland-558336650966887/?ref=ts&fref=ts J A już w środę, 28 stycznia, będziecie mieli okazję przeczytać wywiad z Daraya Cosplay: https://www.facebook.com/Daraya.cosplay/?fref=ts! Serdecznie zapraszam! 
zdjęcie pochodzi z:
https://www.facebook.com/Yoru-Yugi-Cosplayland-558336650966887/?fref=ts
1.      Jak wpadłyście na pomysł na Wasze pseudonimy?
Yugi & Yoru: Więc moja ksywka „Yoru” wzięła się od pierwszej bohaterki płci pięknej, czyli Yoruichi z anime Bleach. Uznałam jednak, że „Yoruichi” jest za długie, więc skróciłam je do Yoru.
zdjęcie pochodzi z:
https://www.facebook.com/Yoru-Yugi-Cosplayland-558336650966887/?fref=ts
Yugi wzięło się natomiast od jej ulubionego bohatera anime „Yu-gi-oh!”
2.      Od jak dawna zajmujecie się cosplayem?
Yugi & Yoru: Tak na poważnie to od 6 lat. Wcześniej to była zabawa z tym, co się miało szafę. Yugi natomiast zadebiutowała w 2014.
3.      Dlaczego lubicie cosplay?
Yugi & Yoru: Dla Yugi to oderwanie się od życia codziennego. Dla mnie to przede wszystkim odgrywanie roli. Trochę aktorsko podchodzę do każdej osoby, a zabawę cenie bardziej niż jak najbardziej detaliczne wykonanie stroju, chociaż nie powiem, to jest równie ważne!
4.      Jakie są Wasze ulubione stroje?
Yugi & Yoru: *śmiech* Jak łatwo zauważyć po naszym Fanpage’u naszymi ulubionymi kostiumami są te z serii Shingeki no Kyojin. Mój to Eren oraz Mikasa, natomiast Yugi to Levi.
5.      Czy kierujecie się jakimiś kryteriami przy wyborze postaci, której cosplay chcecie zrobić?
Yugi & Yoru: Postacie muszą przede wszystkim podpaść nam do gustu. Nigdy nie wybrałybyśmy stroju tylko ze względu na wygląd kostiumu. Nie odczuwałybyśmy chyba z tego przyjemności. Chociaż czasami nie ma żadnych kryteriów. Patrzymy na jakiś duet, który pojawia się w danej serii, a kilka dni później już pracujemy nad ich strojami!
zdjęcie pochodzi z:
https://www.facebook.com/Yoru-Yugi-Cosplayland-558336650966887/?fref=ts
   6.      Czy jest wśród stworzonych przez Was cosplayi jest strój postaci, z którą się utożsamiacie, którą szczególnie lubicie?
Yugi & Yoru: Dla mnie to zdecydowanie Eren. Jestem równie ekscentryczna i nerwowa jak ta postać. Poza tym, bardzo często kłócę się o swoje racje, nawet.. cóż.. nawet, jeśli nie zawsze mam rację. U Yugi było podobnie z Levim. Chociaż u niej zadecydowało zamiłowanie do sprzątania. Potrafi do mnie przyjechać, stwierdzić, ze jest syf i zabrać się za porządki, a to było zanim poznałyśmy Shingeki!
7.      Podczas tworzenia danego stroju, z jakim materiałem najbardziej lubicie pracować?
Yugi & Yoru: Yugi uwielbia robić drobiazgi z pianki EVA, ja natomiast preferuję stretch i bawełnę.
8.      Co jest najtrudniejsze, a co najprzyjemniejsze w tworzeniu cosplayu?
Yugi & Yoru:  Zależy od stroju. Chociaż ja osobiście słabo sobie radzę z wszelkiego rodzaju drobiazgami, ozdobami, więc często proszę moją koleżankę o pomoc. Kocham natomiast układać peruki i robić makijaże! Daje mi to satysfakcję. Dla Yugi najprzyjemniejsza część robienia cosplayu, to jego skończenie, a najtrudniejsze zabranie się za pracę.
zdjęcie pochodzi z:
https://www.facebook.com/Yoru-Yugi-Cosplayland-558336650966887/?fref=ts
9.      Czy jest jakiś cosplayer/cosplayerka, którą podziwiacie?
Yugi & Yoru: Yugi uwielbia, że zacytuję „naszą polską Wilku” za wigi.  Ja może nie podziwiam, ale z zapałem śledzę pracę Geshy z Rosji, Reiki oraz Chiisaku z Niemiec. Obie natomiast kochamy Mon!
10.  Bywacie na konwentach, lubicie tego typu imprezy?
Yugi & Yoru:  Tak! Uwielbiam! Najlepsza okazja, żeby pokazać nasze pracę! Na swoim koncie mam już koło 25 odwiedzonych konwentów, natomiast Yugi 15.
11.  Który konwent najlepiej wspominacie?
Yugi & Yoru: Najlepiej? Dawno, dawno temu był konwent „B-3ginning”. Zapamiętam go na długo, gdyż wtedy pierwszy raz na wielkiej scenie zostaliśmy nagrodzeni za naszą prezentację, która szlifowaliśmy miesiącami, z serii Shaman King. Przy odbieraniu nagrody się popłakałam! Yugi najprzyjemniej wspomina konwent „Asucon XV”, gdyż wtedy się poznałyśmy.
zdjęcie pochodzi z:
https://www.facebook.com/Yoru-Yugi-Cosplayland-558336650966887/?fref=ts
12.  Czy jest coś, co zraża do jeżdżenia na konwenty?
Yugi & Yoru:  Tak. Koszta oraz jak ciężko jest się gdzieś dostać. Mieszkamy w małych miejscowościach i połączenia mamy bardzo niekorzystne.
13.  Czy poza cosplayem macie inne hobby?
Ja gram namiętnie w gry komputerowe, trochę takie niezdrowe uzależnienie. Yugi kocha kabarety.
14.  Lubicie czytać mangę lub książki? Czy macie jakieś ulubione tytuły, autorów?
Yugi & Yoru: Obie uwielbiamy czytać zarówno książki i mangi. Pewnie Cię nie zdziwimy naszym ulubionym autorem jest Hajime Isayama. Ponadto szanujemy bardzo pracę Ariny Tanemury. Z książek uwielbiamy Pilipuka!
15.  Macie jakiś ulubiony film, serial albo anime?
Yugi & Yoru: „Shingeki no Kyojin”, jeśli chodzi o anime! Yugi uwielbia natomiast „Sherlock’a”. Ja preferuję seriale historyczne, a ostatnio zakochałam się w serialu „Wspaniałe Stulecie!”
16.  Które z obejrzanych przez Was w tym roku anime (zarówno odcinkowe jak i pełnometrażowe, jeśli oglądałeś) uważacie za najlepsze i warte polecenia?
Yugi & Yoru: Niestety, w tym roku nie obejrzałyśmy żadnego nowego anime, ale nadrobimy!
17.  Które z przeczytanych przez w tym roku mang uważacie za najlepsze i warte polecenia?
Yugi & Yoru: Podobnie jak z anime. Cosplay i konwenty zajęły cały nas czas.
18.  Jakiej muzyki słuchacie? Czy ona w jakiś sposób nastraja do pracy, poprawia nastrój, inspiruje?
Yugi & Yoru: Obie słuchamy rocka. Yugi lubi trance i muzykę klasyczną, która ją relaksuję, więc łatwiej się jej zabrać to pracy, ja za to lubię dodatkowo muzykę filmową i soundtracki z anime, najlepiej z tego, z którego szyję kostium, ot żeby się wczuć w klimat przy pracy!
19.  Czy macie ulubione zwierzę? Niekoniecznie z naszego świata, ale może z anime, filmu czy gry?
Yugi & Yoru: Psy, psy i jeszcze raz psy. Nie ważne, czy prawdziwe czy nie. Psy są kochane.
20.  Czy są jacyś youtuberzy, których filmiki oglądacie na bieżąco?
Yugi & Yoru: Markiplier. Możemy oglądać go godzinami. Szczególnie jego serię z FNAF’a, jesteśmy wielkimi fankami tej serii. Drugą w kolejności będzie „Lex” z Madeyewlook  channel. Robi przepiękny bodypaiting.
21.  Macie jakieś plany na najbliższą przyszłość, którymi zechciałabyś się podzielić?
Yugi & Yoru: Być cholernie szczęśliwe, nic więcej na razie nie planujemy. 
zdjęcie pochodzi z:
https://www.facebook.com/Yoru-Yugi-Cosplayland-558336650966887/?fref=ts
Gorąco dziękuję dziewczynom, że zdecydowały mi się poświęcić swój czas i energię J Życzę Wam wielkich sukcesów i mnóstwa zapału i pasji do tego, co robicie! Wszystkiego dobrego! Koniecznie wpadnijcie na ich fp i zalajkujcie: https://www.facebook.com/Yoru-Yugi-Cosplayland-558336650966887/?fref=ts
Chciałabym na zakończenie podziękować za tak wielkie zainteresowanie moim blogiem. Jak niektórzy wiedzą, mam swoją stronę na Facebooku:
Chciałabym wszystkich, do których dotrze ten post, zaprosić do polubienia mojej strony, gdyż na pierwsze 100 lajków zamierzam zorganizować konkurs – może na pracę plastyczną, zdjęcie, a może będzie to zwykła rozdawajka albo jak kto woli, giveaway. To się zobaczy, ale tak czy inaczej, chciałabym Was zachęcić do udziału w nim, bo będzie o co walczyć :D

Dziękuję i do usłyszenia! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

EXCLUSIVE: wywiad z Lauri, organizatorką NiuConu

PORADNIK: JAK ZROBIĆ PRELEKCJĘ I NIE ZWARIOWAĆ?!

EXCLUSIVE: wywiad z Renn Cosplayy

Przyjaciele i znajomi :)