#15 POLSKI COSPLAY Z TALENTEM I PASJĄ (CZ. VI)



Witam :) Dziś mam dla Was kolejną dawkę linków do stron utalentowanych i cudownych polskich cosplayerów i cospalyerek :D Wpadajcie i lajkujcie! A już wkrótce – fanfary, proszę – ukaże się… Well, nie powiem z kim ani kiedy, ale będzie to wywiad – czekajcie niecierpliwie! A tymczasem, zapraszam na najnowszy wpis!

YOHOHO FAMILY – z tą miłą grupką cosplayerów miałam wielką przyjemność współpracować przy tym wpisie: KLIK!Właśnie obchodzili rok – dlatego pokażcie im, ze ich wspieracie i zalajkujcie ich fanpage!
Yohoho Family

SABERCOSPLAY.RAR – cosplayerka, która  należy do Yohoho Family – ma świetny cosplay Nami ;) Wbijcie w link pod zdjęciem i sami zobaczcie!
SaberCosplay.rar

ZEITO CHAN – nie ukrywam, że bardzo chciałabym na żywo zobaczyć jego cosplay Smokera!
Zeito Chan

GEN COSPLAY – kolejny polski cosplayer, który ujął mnie cosplayem Sanjiego!
GeN Cosplay

YUKI COSPLAY – jej femka Sanjiego z “One Piece” jest po prostu urocza! 
Yuki Cosplay

MIĘSISTE CEBULAKI – kolejna świetna grupka cosplayerów ;) 
Mięsiste Cebulaki

YUKI EVOLUTION – bardzo żałuję, że nie było mnie na tegorocznym Pyrkonie – Yuki miała mieć wtedy cosplay Robin z “One Piece”, która jest jedną z moich ulubionych postaci! <3 Tak bardzo chciałabym go zobaczyć~~
Yuki Evolution

RITSU COSPLAY – jestem wielką fanką “Shingeki no kyojin”, a to zdjęcie po prostu skradło mi serce:
Ritsu Cosplay

NEZUMI COSPLAY – jestem na etapie czytania mangi “No.6” (znacznie lepsza od anime, chętnie siegnęłabym po light novel, jeśli ta ukazałaby się po polsku) i od razu bardzo polubiłam tą cosplayerkę <3  
Nezumi Cosplay

OJI HAJIME – to jest po prostu… WOW.
Oji Hajime

KISEKI – grupka cosplayerek zainspirowanych grupką idolek z anime „Love Live” – dla zainteresowanych:

Cz. I: KLIK!
Cz. II: KLIK!
Cz. III: KLIK!
Kiseki

CHERISH STARS – kolejna grupka inspirowana “Love Live” – trzymam za was kciuki!
Cherish Stars

KIMIE ART&COSPLAY – the best Tsuna + świetne rysunki!
Kimie Art&Cosplay

WILHELM COSPLAY – ciąg dalszy świetnych cosplayi z “Katekyo Hitman Reborn” – fem!Yamamoto Takeshi.
Wilhelm Cosplay

NENE COSPLAY – Ta Ahri jest genialna!
NeNe Cosplay

Yellow Apricots – coraz bardziej czuję się przekonana, żeby obejrzeć „Gravity Falls” ;)
Yellow Apricots

WILKOSPLAY – ten Bill z „Gravity Falls” jest fantastyczny! 
Wilkosplay


REICHI AND ROSE IN ORCHILAND – duet cosplayerek, które robią niemałe wrażenie ;)
Reichi and Rose in Orchiland

OTHIEN – Harley Quinn – ilekroć widzę jej cosplay, nie mogę się doczekać filmu “Suicide Squad”!
Othien

ALIS COSPLAY – …niesamowite! 
Alis Cosplay

RINAI NYAN COSPLAY – wygląda ślicznie jako Karuta Roromiya z „Inu x Boku SS”!
Rinai Nyan Cosplay

RENA COSPLAY – kto oglądał albo czytał “No.6”, będzie wiedział, o co chodzi… przepiękne!
Rena Cosplay

LINNET COSPLAY – …wow…
Linnet Cosplay

BURA-CHAN COSPLAY – I po raz kolejny: wow!

ATAI COSPLAY – ona jest po prostu przepiękna! 
Atai Cosplay

Ufam, że każdy znalazł dzisiaj coś dla siebie ;) Cosplayerów i cosplayerek ci u nas dostatek, macie kogo wspierać!

Wbijcie i zapoznajcie się z poprzednimi częściami:
Cz. I: KLIK!
Cz. II: KLIK!
Cz. III: KLIK!
Cz. IV: KLIK!
Cz. V: KLIK!

Komentarze

  1. Super! Jest na co popatrzeć :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kogo wesprzeć - polecam zajrzeć na fanpage! :D :D

      Usuń
  2. Uwielbiam takich kreatywnych ludzi z pasją :) Też lubię się przebierać i wcielać w różne postacie, myślę że coś takiego mogłoby mnie wciągnąć na dłużej ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło jest popatrzeć, że mamy w Polsce tylu kreatywnych cosplayerów, podziwiam zwłaszcza tych, którzy sami tworzą swoje przebrania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - cosplayerzy są wspaniałymi artystami, którzy zasługują na na uznanie! :D <3

      Usuń
  4. Grupy pozytywnie zakręconych ludzi na punkcie tego magicznego świata jakim jest cosplay :) Podziwiamy i zawsze podziwiać będziemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy są świetni, warto się tym interesować ;) <3

      Usuń
  5. Muszę przyznać, że jest w tym coś bardzo intrygującego ^^
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze jak jestem na jakimś konwencie to strasznie się jaram cosplayerami :D Po prostu miło się na nich patrzy :)
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie fascynują mnie te tematy ale te stylizacje faktycznie robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze, to takie tematy mnie nie fascynują, ale muszę przyznać, że samodzielne wykonywanie takich kostiumów jest imponujące!
    Fajny post :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, stylizacja Othien jest wspaniała. No i ja też czekam na Suicide Squad :P Uwielbiam Willa Smitha xD

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Othien jest świetna, polecam zerknąć na jej fanpage <3

      Usuń
  10. Dziękuję za wyróżnienie! To zawsze jest mega motywacja do dalszej pracy i tworzenia kolejnych lepszych strojów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jeju :o Jestem tutaj :D ♥
    Rose z "Reichi and Rose of Orchiland" pozdrawia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. No proszę, nawet ja się znalazłam!
    Pozdrawia Ritsu jako Zwiadowca z Shingeki no Kyojin :D

    OdpowiedzUsuń
  13. No i na czym się skończyło? Zaczynam służbowo na podstawie Twojego bloga cosplayerów obczajać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie, polecam się na przyszłość ;) Za niedługo kolejny odcinek! :D

      Usuń
  14. Jestem tu! Dziękuję za pochwałę mojego Tsuny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem tu! Dziękuję za pochwałę mojego Tsuny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

EXCLUSIVE: wywiad z Lauri, organizatorką NiuConu

PORADNIK: JAK ZROBIĆ PRELEKCJĘ I NIE ZWARIOWAĆ?!

EXCLUSIVE: wywiad z Renn Cosplayy

Przyjaciele i znajomi :)