EXCLUSIVE: wywiad z Kiseki (Cz. III)



Wszystko, co dobre kiedyś się kończy, niestety, przyszedł czas, kiedy musiałam wstawić ostatnią już część wywiadu z grupką Kiseki. Jednak nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, ponieważ już teraz możecie przeczytać też poprzednie części:
Część I: KLIK!
Część II: KLIK!
Oraz zapoznać się z najnowszą, serdecznie zapraszam! W tym odcinku możecie przeczytać wypowiedzi Keshi, Kazunori oraz Mou – które wcieliły się w postacie: Eli, Nico oraz Hanayo.
KESHI (Eli)
1. Czy możesz przybliżyć nam genezę Twojego pseudonimu?
Keshi: Mój Nick wziął się od imienia pierwszej postaci z Love live, którą cosplayowałam oraz pierwszej w której występowałam na scenie czyli Maki. „Keshi” to dosłownie „maki” po japońsku (chodzi tu o takie czerwone kwiaty). 
Kiseki

2. W jakich okolicznościach, dzięki komu zainteresowałaś się cosplayem?
Keshi: Cosplayem interesuję się od bardzo dawna kiedy to pierwszy raz zobaczyłam go w Internecie. Marzyłam o stworzeniu własnego przeglądając wszystkie poradniki dotyczące materiałów itp. Jednak sporo minęło nim odważyłam się na stworzenie własnego.
3. Od jak dawna jesteś cosplayerką?
Keshi: Do pierwszego stroju nakłoniła mnie moja przyjaciółka z Internetu na konwent Niucon w roku 2014. Niestety nie wspominam zbyt dobrze tego konwentu. Następny strój zrobiłam dopiero na początku następnego roku (będąc już w mniejszym składzie Kiseki) i to chyba go uważam za początek mojej cosplayowej przygody :D
4. Dlaczego zdecydowałaś się na cosplayowanie właśnie tej postaci z "Love Live"?
Keshi: Eli? Cóż ona pierwsza przykuła moją uwagę zanim jeszcze obejrzałam anime. Przede wszystkim jest najwyższa a ja jestem dość wysoka jak na dziewczynę. Poza tym jest śliczna, a ja chyba mam słabość do blondwłosych postaci. Po obejrzeniu animacji jej charakter tylko utwierdził mnie w wyborze.
5. Możesz coś o niej opowiedzieć?
Keshi: Ayase Eli to trzecioklasistka, która na początku jako przewodnicząca szkolnego samorządu sprzeciwia się pomysłowi utworzenia grupy idolek. Z czasem zgadza się jednak trenować dziewczyny w tańcu oraz dołączyć do zespołu. Okazuje się wtedy dla nich bardzo miła i troskliwa.
6. Czy wykonanie jej cosplayu było trudne, ile wymagało czasu?
Keshi: Aktualnie mam gotowe 3 stroje Eli, a właściwie 4! „Kira Kira sensation” było moim pierwszym. Był nie tyle trudny co czasochłonny i wymagał dużej ilości materiału. „Happy maker!” Mimo że nie wygląda na trudny detale kosztowały trochę wysiłku, szczególnie stworzenie wykroju kamizelki brr. Poza tym zrobione mam dwie wersje szkolnego mundurku; letnią i zimową. (A na pewno będzie ich jeszcze więcej!)
7. Czy w jakiś sposób utożsamiasz sie z tą postacią?
Keshi: Oczywiście! Tak jak Eli kończę właśnie 3 klasę liceum, nosze spięte włosy oraz uwielbiam troszczyć się o moje kochane idolki!
8. Czemu zdecydowałaś się dołączyć do grupki "Kiseki"?
Keshi: Gdy nasza Kotori wrzuciła informacje o tym, że poszukuje grupy od razu się zgłosiłam. Byłam świeżo po obejrzeniu anime Love live! I marzyłam o zrobieniu cosplayu a tym bardziej znalezieniu całego µ's.
9. Czy poza cosplayem masz też inne hobby?
Keshi: Uwielbiam rysować, tworzyć graficznie i czasem również obrabiać filmy np. amv.
10. Czy poza wspólnym fp grupki "Kiseki" posiadasz osobną stronę na Facebooku?
Keshi: https://www.facebook.com/Keshiartcosplay/
11. Jaki był Twój pierwszy cosplay?
Keshi: Pierwszym pełnym i szytym przeze mnie strojem była Ibuki Mioda z „Super Danganronpa 2”.
12. Czy masz swój ulubiony cosplay? Czy jest wśród stworzonych przez Ciebie cosplayi strój postaci, z którą się utożsamiasz, którą szczególnie lubisz?
Keshi: Hm ciężki wybór. Bardzo lubię mój cosplay Leafy z Sword art online jednak pod względem technicznym jest w nim dużo do poprawy. Każdy jest dla mnie na swój sposób wyjątkowy i wiążą się z nim różne wspomnienia.
13. Podczas tworzenia danego stroju, z jakim materiałem najbardziej lubisz pracować?
Keshi: Sama nie wiem, każdy materiał ma swoje wady i zalety.
14. Co jest najtrudniejsze, a co najprzyjemniejsze w tworzeniu cosplayu?
Keshi: Najtrudniejsze są chyba wykroje. Będąc perfekcjonistką wszystko sprawdzam wiele razy zanim zabiorę się do pracy a i tak zawsze coś nie wyjdzie. (O właśnie, najgorsze jest prucie! ) Najbardziej lubię szukać peruk, odpowiednich materiałów oraz pracować nad detalami.
15. Czy jest jakiś cosplayer/cosplayerka, którą podziwiasz?
Keshi: Obserwuję bardzo dużo szczególnie zagranicznych cosplayerów, jednak najbardziej z nich chyba YingTze oraz Baozi & Hana.
16. Czy możesz uchylić rąbka tajemnicy, jakie cosplaye szykujesz na rok 2016?
Keshi: Jest tego naprawdę dużo i sama nie jestem do końca pewna wszystkich. Najbliższe to zdecydowanie Mikaela Hyakuya z Owari no Seraph razem z Kumi, Yuke i Czołgiem na Magnificon, Mari Ohara, Stephanie Dola, Sakuya Izayoi i nie tylko. Wszystkie ustalone plany wrzucam na moją stronkę, więc jeśli kogoś to ciekawi to zapraszam :3
17. Bywasz na konwentach, lubisz tego typu imprezy?
Keshi: Tak. Jest to niestety prawie jedyna okazja gdzie mogę pokazać moje stroje czy umówić się na sesję zdjęciową. Najlepsza jest jednak możliwość spotkania wielu znajomych, którzy mieszkają bardzo daleko.
18. Jeśli ktoś nigdy nie był na konwencie, w jaki sposób byś go zachęciła do przyjechania na taką imprezę?
Keshi: Każdy lubi coś innego w tego typu imprezach. Niektórzy przyjeżdżają tylko dla znajomych inni atrakcji lub cosplayu.
19.  Który konwent najlepiej wspominasz?
Keshi: Chyba Tsuru 3 oraz Xmascon 2015.
20. Czy jest coś, co Cię zraża do jeżdżenia na konwenty?
Keshi: Tak. Czasem brud, niewygoda czy pogoda. Koszty takiego wyjazdu i wejściówki też nie są niestety tanie.
21.  Lubisz czytać mangę lub książki? Czy może wolisz oglądać anime?
Keshi: Wolę oglądać jednak na to też mam niewiele czasu ostatnio.
22. Czy masz ulubionych autorów mang lub książek?
Keshi: Nie, nie czytam dużo.
23. Jakie jest Twoje ulubione zwierzę?
Keshi: Uwielbiam koty ale miałam dużo świnek morskich, które również mają miejsce w moim serduszku.
24. Jakiej muzyki słuchasz? Czy ona w jakiś sposób nastraja Cię do pracy, poprawia nastrój, inspiruje?
Keshi: Jak większość chyba to co wpadnie w ucho. Ostatnio lubię słuchać przy pracy covery reol. Czasem są to jakieś OST, openingi anime, Love live!, vocaloid. Na co dzień najczęściej Hollywood undead, Icon for hire czy Imagine Dragons. Nie lubię zbyt wolnych piosenek, takie często potrafią zniechęcić do pracy.
25. Czy na zakończenie chciałabyś coś dodać?
Keshi: To będzie bardzo długi wywiad, haha.
Mam nadzieję, że nadal będziecie nas obserwować i trzymać kciuki za przyszłe występy!
KAZUNORI (Nico)
1. Czy możesz przybliżyć nam genezę Twojego pseudonimu? W jakich okolicznościach, dzięki komu zainteresowałaś się cosplayem?
Kazunori: Od czasu mojego pierwszego konwentu od cosplayerów zawsze biła taka pozytywna aura chciałam być taka jak oni, ale nigdy to by się nie udało bez moich przyjaciół.
2. Od jak dawna jesteś cosplayerką?
Kazunori: Od grudnia 2013 roku.
3. Dlaczego zdecydowałaś się na cosplayowanie właśnie tej postaci z "Love Live"?
Kazunori: Gdy po raz pierwszy obejrzałam kilka odcinków z serii „Love Live” od razu pokochałam Nico, różniła się nieco od pozostałych dziewczyn, zawsze sprawiała wrażenie zadziornej dziewczyny która była początkiem wszystkich kłótni, ale jednak pod powłoką jej szorstkiego charakteru ukazało się serce pełne miłości do tego co robi, do swoich przyjaciół, oraz rodziny, dlatego właśnie ją wybrałam. Nie oceniajmy książki po okładce, najlepiej zajrzeć w sam jej środek i znaleźć to co najpiękniejsze.
4. Możesz coś o niej opowiedzieć?
Kazunori: Nico Yazawa jest postacią sumienna którą wywiązuje się ze swoich obowiązków i kocha to co robi. Często pokazuje jakie ma mniemanie o sobie, ale to nie znaczy że zapomina o innych, w głębi serca kocha wszystkie pozostałe idolki i jest świetną przyjaciółką.
5. Czy wykonanie jej cosplayu było trudne, ile wymagało czasu?
 Kazunori: Pierwszy strój Nico robiłam przez 2 tygodnie, najtrudniejszym elementem tego stroju była kamizelka wykonana z cieniutkiego woalu który łatwo można zniszczyć.
6. Czy w jakiś sposób utożsamiasz się z tą postacią?
Kauznori: Myślę, że jesteśmy podobne w tym, że obie próbujemy być zawsze słodkie i radosne (chodź często nam nie wychodzi ) i dbać z całych sił o swoich przyjaciół.
7. Czemu zdecydowałaś się dołączyć do grupki "Kiseki"?
Kazunori: Zawsze marzyłam o grupce przyjaciół których łączy jedno hobby, którzy potrafią się w tym odnaleźć i jednocześnie sobie pomagać. Wtedy przytrafiła się okazja, moja przyjaciółka Jowita pełniąca rolę naszej ukochanej Honoki dostała propozycję wstąpienia do Kiseki. Po pewnym czasie namówiła mnie żebym również dołączyła, wahałam się ponieważ jestem nieśmiałą osobą i nie wiedziałam jak odbiorą mnie inni, ale dołączyłam i jestem dumna ze swojej decyzji, jak i z naszej grupki która bardzo szybki się rozwija.
8. Czy poza cosplayem masz też inne hobby?
Kazunori: Tak. Gry komputerowe i rysowanie to moje hobby odnajduję się w tym i chciałabym żeby zawsze pozostawały ze mną. Lubię też słuchać k-popu i poznawać coraz to nowe techniki makijażu. Bardzo lubię to robić.
9. Czy poza wspólnym fp grupki "Kiseki" posiadasz osobną stronę na Facebooku?
Kazunori: Jeszcze nie posiadam osobnej strony, ale myślę nad jej założeniem, żeby inni mogli dowiedzieć się więcej na mój temat.
10. Jaki był Twój pierwszy cosplay?
Kazunori: Był to Midorima Shintarou z serii „Kuroko No Basket”
11. Czy masz swój ulubiony cosplay? Czy jest wśród stworzonych przez Ciebie cosplayi strój postaci, z którą się utożsamiasz, którą szczególnie lubisz?
Kazunori: Chyba cosplay Midorimy jest moim ulubionym mam z nim najlepsze wspomnienia.
12. Podczas tworzenia danego stroju, z jakim materiałem najbardziej lubisz pracować?
Kazunori: Satyna jest jednym z takich materiałów.
13. Co jest najtrudniejsze, a co najprzyjemniejsze w tworzeniu cosplayu?
Kazunori: W moim przypadku najtrudniejsze w tworzeniu cosplayu jest dobór samych materiałów do szycia, ponieważ mieszkam w małym mieście gdzie rzadko zdarza się znaleźć coś co mogłoby odwzorować prawdziwy strój, najczęściej zamawiam materiały przez internet i nie zawsze dostaję to czego oczekuję. Za to najprzyjemniejszymi rzeczami sią makijaż i stylizowanie peruk.
14. Czy jest jakiś cosplayer/cosplayerka, którą podziwiasz?
Kazunori: Touya Hibiki
15. Czy możesz uchylić rąbka tajemnicy, jakie cosplaye szykujesz na rok 2016?
Kazunori: Na pewno można spodziewać się kolejnych strojów z „Love Live”, ale teraz w moich planach na pierwszym miejscu widnieje Yosuke Hanamura z serii „Persona 4”
16. Bywasz na konwentach, lubisz tego typu imprezy?
Kazunori: Bardzo lubię tego typu imprezy, można poznać tam wiele ciekawych osób i dowiedzieć się dużo rzeczy np. o kulturze innych krajów.
17. Jeśli ktoś nigdy nie był na konwencie, w jaki sposób byś go zachęcił do przyjechania na taką imprezę?
Kazunori: Myślę, że można go przekonać panującą tam atmosferą. Wszyscy są tam jak jedna wielka rodzina a czasami naprawdę wielka.
18. Który konwent najlepiej wspominasz?
Kazunori: Niucon 5
19. Czy jest coś, co Cię zraża do jeżdżenia na konwenty?
Kazunori: Natłok ludzi przepychających się jak dzikie zwierzęta w kolejkach.
20. Lubisz czytać mangę lub książki? Czy może wolisz oglądać anime?
Kazunori: Zdecydowanie wolę oglądać anime i napawać się widokiem kolorów i  słuchać świetnej muzyki.
21. Czy masz ulubionych autorów mang lub książek?
Kazunori: Moim ulubionym autorem jest Hiroko Araki
22. Jakie jest Twoje ulubione zwierzę?.
Kazunori: Jest to na pewno lis. Kocham ich rudą i puszystą sierść
23. Jakiej muzyki słuchasz? Czy ona w jakiś sposób nastraja Cię do pracy, poprawia nastrój, inspiruje?
Kazunori: Muzyka eksperymentalna, Baroque Pop, Neofolk to muzyka której najczęściej słucham kiedy potrzebuje inspiracji czy motywacji do działania, ale praktycznie każdy rodzaj muzyki która wpada w ucho jest dobrym rozwiązaniem na smutny dzień.
24. Czy na zakończenie chciałabyś coś dodać?
Kazunori: Na zakończenie chciałam podziękować wszystkim moim przyjaciółką, które dają mi wiary w siebie i sprawiają że jestem szczęśliwa. To dzięki nim po ciężkich upadkach mogę spojrzeć w górę i stanąć na nogi. Przyjaźń to najpiękniejsze uczucie za które bardzo dziękuję!
MOU (Hanayo)
1. Czy możesz przybliżyć nam genezę Twojego pseudonimu?
Mou: Ten pseudonim pomagała mi wymyślić Haku. Nie jestem pewna czy oznacza to cokolwiek prawdę mówiąc.
Kiseki

2. W jakich okolicznościach, dzięki komu zainteresowałaś się cosplayem?
Mou: Tutaj także swój udział miała Haku. Pojechałam z nią kiedyś na konwent i tam po robieniu sobie zdjęć z cosplayerami stwierdziłyśmy, że to może być bardzo ciekawe zajęcie.
3. Od jak dawna jesteś cosplayerką?
Mou: Nie jestem w stanie podać konkretniej daty niestety. Pierwszy raz w pełnym stroju i makijażu pokazałam się na Animatsuri 2015, ale już wcześniej robiłam instanty.
4. Dlaczego zdecydowałaś się na cosplayowanie właśnie tej postaci z "Love Live"?
Mou: Jeden z głównych powodów to taki, że ze wszystkich idolek najbardziej z twarzy przypominam właśnie Hanayo. Oprócz tego jej charakter bardzo mi odpowiada. Z Hanayo łączy mnie dość dużo rzeczy. Poza tym jest bardzo urocza, a ja kocham urocze postacie!
5. Możesz coś o niej opowiedzieć?
Mou: Hanayo Koizumi to nieśmiała pierwszoklasistka. Jej najlepszą przyjaciółką jest Rin Hoshizora. Hanayo zawsze marzyła o byciu idolką. Kiedy więc została o to poproszona, była niezwykle szczęśliwa. Poza tym jak już wspomniałam wcześniej kocha jedzenie, a w szczególności ryż.
6. Czy wykonanie jej cosplayu było trudne, ile wymagało czasu?
Mou: Na chwilę obecną mam 2 stroje. Ten trudniejszy to z pewnością strój do piosenki Kira Kira Sensation. Strój ten był wielowarstwowy i miał bardzo dużo falbanek. Robiłam go 1-2 tygodnie.
7. Czy w jakiś sposób utożsamiasz się z tą postacią?
Mou: Tak jak Hanayo uwielbiam jeść! Poza tym wśród obcych jestem dosyć nieśmiała i małomówna. Jestem też prawie tego samego wzrostu co Hanayo.
8. Czemu zdecydowałaś się dołączyć do grupki "Kiseki"?
Mou: Na początku kiedy dołączałam do grupki nie nazywała się ona Kiseki. Nie miała w rzeczywistości żadnej nazwy, bo planowałyśmy zrobić tylko jeden strój. Nie byłyśmy też wtedy w pełnym składzie. Po naszym występie polubiłyśmy się jednak strasznie i stwierdziłyśmy, że możemy zrobić jeszcze wiele różnych stroi.
9. Czy poza cosplayem masz też inne hobby?
Mou: Interesuję się k-popem, kulturą Japonii i tańcem. W wolnych chwilach lubię też się uczyć języków obcych.
10. Czy poza wspólnym fp grupki "Kiseki" posiadasz osobną stronę na Facebooku?
Mou: Tak. Razem z Haku prowadzimy fp o nazwie: „Citrus Cosplay”.
11. Jaki był Twój pierwszy cosplay?
Mou: Mój pierwszy cosplay to cosplay Mei Misaki. Osobiście bardzo go lubię i mam do niego swojego rodzaju sentyment.
12. Czy masz swój ulubiony cosplay? Czy jest wśród stworzonych przez Ciebie cosplayi strój postaci, z którą się utożsamiasz, którą szczególnie lubisz?
Mou: Nie jestem pewna czy mam taki jeden. Lubię wszystkie moje cosplaye podobnie. Gdybym nie czuła się w jakimś cosplayu bardzo dobrze, prawdopodobnie bym go nie robiła. Jednakże wyjątkowo swobodnie czuję się w cosplayu Hanayo.
13. Podczas tworzenia danego stroju, z jakim materiałem najbardziej lubisz pracować?
Mou: Nie ma żadnego ulubionego.
14. Co jest najtrudniejsze, a co najprzyjemniejsze w tworzeniu cosplayu?
Mou: Najtrudniejsze jest zdobywanie wszystkich materiałów na zrobienie cosplayu. Pomimo, że mieszkam w dużym mieście zawsze mam z tym problem. Najprzyjemniejszy jest moment kiedy wszystko jest już gotowe i razem ze swoją grupką (jeśli ma się cosplay grupowy) staje się obok siebie. To naprawdę cudowne uczucie.
15. Czy jest jakiś cosplayer/cosplayerka, którą podziwiasz?
Mou: Nie mam takiej osoby.
16. Czy możesz uchylić rąbka tajemnicy, jakie cosplaye szykujesz na rok 2016?
Mou: Prawdę mówiąc chciałabym się skupić tylko na idolkach. Przynajmniej na razie takie są moje plany.
17. Bywasz na konwentach, lubisz tego typu imprezy?
Mou: Tak. Bardzo lubię ich ciepłą atmosferę. Chociaż po ostatnim nie czułam się za dobrze, nie zniechęciłam się jednak do nich.
18. Jeśli ktoś nigdy nie był na konwencie, w jaki sposób byś go zachęcił do przyjechania na taką imprezę?
Mou: Na konwentach jest wielu wspaniałych i miłych ludzi. Poza tym można tam kupić wiele wspaniałych rzeczy, chociażby pyszne jedzenie.
19. Który konwent najlepiej wspominasz?
Mou: Mam wrażenie, że najlepiej bawiłam się na Niuconie 2015. Wtedy to właśnie poznałam się z częścią osób z naszej grupki. Pomimo upałów i naszych bardzo ciepłych stroi, było naprawdę super.
20. Czy jest coś, co Cię zraża do jeżdżenia na konwenty?
Mou: W sumie nie ma takiej rzeczy. Jest to bardziej zależne od danego miejsca, w którym się konwent odbywa.
21. Lubisz czytać mangę lub książki? Czy może wolisz oglądać anime?
Mou: Teraz z powodu braku czasu nie oglądam już tak dużo anime/nie czytam tak dużo mang. Jednakże zawsze jakoś bliżej mi jest do anime.
22. Czy masz ulubionych autorów mang lub książek?
Mou: Nie, nie mam. Podczas ich wyboru nie patrzę na autora, a na ich treść.
23. Jakie jest Twoje ulubione zwierzę?
Mou: Niestety sądzę, że nie mam ulubionego.
24. Jakiej muzyki słuchasz? Czy ona w jakiś sposób nastraja Cię do pracy, poprawia nastrój, inspiruje?
Mou: Jak mówiłam wcześniej słucham k-popu. Muzyka od zawsze była dla mnie bardzo ważna. Mam wrażenie, że można przez nią wyrazić bardzo dużo emocji. Zdecydowanie to mój stały element dnia. Moje ulubione zespoły i wykonawcy to: BTS, Seventeen, B.A.P, Astro, Mamamoo, IU, Exid i Red Velvet. Oprócz k-popu nie słucham żadnego konkretnego zespołu, bardziej poszczególne piosenki.
25. Czy na zakończenie chciałabyś coś dodać?
Mou: Chciałabym podziękować za możliwość brania udziału w tym wywiadzie. Jest to bardzo miłe. Chciałabym też zachęcić wszystkich do czekania na nasz następny występ. Trzymajcie za nas kciuki. Dziękuję raz jeszcze!
Kiseki
Bardzo, bardzo gorąco dziękuję wszystkim – bo aż 9! – członkiniom grupki Kiseki za poświęcenie mi czasu oraz udzielenie tak szczegółowych i wyczerpujących odpowiedzi! Jesteście zjawiskowe, ściskam Was mocno i życzę z całego serca powodzenia w dalszej karierze!
Koniecznie odwiedźcie  i polubcie ich fp: Kiseki
Jeśli chcecie być na bieżąco również z materiałami, które ukazują się na blogu – zapraszam do polubienia mojej strony: https://www.facebook.com/Blogmirellaview/ oraz do zaobserwowania bloga! Już wkrótce więcej wywiadów i nowych materiałów, nie przegapcie ich! Do zobaczenia!

Komentarze

  1. You're such a cutie! :)

    Would you like to follow each other via GFC, Bloglovin or other social media channels? I'd be super happy! :) Just tell me and I'll follow back immediately. :)

    XX, Sara

    www.saritschka.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytać wywiady na Twoim blogu, zadajesz bardzo dobre i ciekawe pytania.

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, miło mi, że tak uważasz^^ <3

      Usuń
  3. Świetne pytania, a cosplaye urocze - czyli jak zawsze :D.
    W ogóle to podziwiam cosplayerów zawsze, jak czytam np. ile czasu zajęło im zrobienie cosplayu i pada odpowiedź w granicach kilku miesięcy. Wow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, to hobby wymaga wiele czasu i poświęcenia :) :D

      Usuń
  4. Dear, I follow you back now #53
    xoxo

    www.bekleveer.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zainteresowałaś mnie tymi dziewczynami- tworzą świetną grupę. Polubiłam ich fanpage na Facebook'u, ich cosplay'e bardzo przypadły mi go gustu.
    Świetny wywiad!
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, że wzbudziłam Twoje zainteresowanie - i bardzo dziękuję! :D <3

      Usuń
  6. Świetny wywiad ! Podoba mi się jakie pytania zadajesz, to czyni,że wywiad jest ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bardzo miło słyszeć^^ :D

      Usuń
  7. Świetny wywiad! Fajnie, że tak dużo pytań :)
    http://jestemtwoimbratem.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć, zapraszam ponownie :D :D

      Usuń
  8. Świetny wywiad !
    Już nie mogę doczekać się przeczytania następnych :D
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, kolejne nowości już wkrótce ;)

      Usuń
  9. bardzo ciekawy wywiad, z ciekawością się czyta!
    www.bythewaynd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam :) Sama mam ochotę na jakiś Cosplay. Ciekawa jestem czy chciałoby mi się tworzyć strój od podstaw czy rzuciłabym to w połowie :>
    Może kiedyś się przekonam. Jak na razie biorę udział tylko biernie oglądając tych wszystkich ludzi co roku na Falkonie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, to świetna zabawa - ale jeśli nie czujesz się na siłach, aby szyć, możesz kupić strój i perukę np na ebayu. A co do Falkonu - sama zastanawiam się czy nie pojechać ;) :D

      Usuń
  11. Thank you, dear! :) I'm following you back via GFC now.

    XX, Sara

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wywiad. Można się dużo dowiedzieć!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam, że istnieje taka grupa. Świetny wywiad :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wpaść też na ich fanpage ;)
      Pozdrawiam! :D

      Usuń
  14. super wywiad! :D
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

EXCLUSIVE: wywiad z Buki

EXCLUSIVE: Fejwsi figure collection - wywiad z blogerką

EXCLUSIVE: wywiad z FuwaliPlanet

Przyjaciele i znajomi :)