#16 MAGNOLIE



Cześć, witam wszystkich, mam dla Was dziś nietypowy post, bo nie będziecie czytali ani o mandze ani nie przedstawię Wam żadnego wywiadu, dziś obejrzycie kilka zdjęć czegoś, co bardzo lubię. Pogoda zdecydowanie nie dopisuje, jednakże mimo to zrobiłam kilka fotek czegoś, co bardzo, bardzo chciałam Wam pokazać. Można to obejrzeć w Cieszynie tylko na przełomie kwietnia i maja – potem nie ma na to szans. Mam na myśli magnolie. 
(wybaczcie jakość)

Możecie się śmiać, możecie mi zarzucić, że jestem niepoważna – bo co w tym takiego szczególnego? Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam kwitnące magnolie… Nie, tego nie da się opisać. Bardzo je lubię, czekam cały rok, żeby móc zobaczyć jak kwitną.

Dla zainteresowanych zostawiam link: KLIK!

Jest to szlak magnolii w Cieszynie, którym można podążyć i zobaczyć te piękne drzewa. Polecam! 
Z pewnością dodam jeszcze jeden lub dwa posty ze zdjęciami, jeśli uda mi się takowe zrobić :) Na co bardzo liczę!

Komentarze

  1. Piękne *.* Niestety nigdzie blisko mnie nie widziałam magnolii :< chyba musze bardziej się rozejrzeć ^^
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, można nawet kupić i zasadzić w ogródku ;) <3 Są naprawdę piękne!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Magnolie są naprawdę cudowne. :) Zakochałam się w tym kwiecie od pierwszego wejrzenia. :D Bardzo ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne magnolie *-*
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Magnolia's are so beautiful. Lovely photos, thx for sharing with us. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog I always follow back for sure. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks^^ Ok, I will check your blog <3

      Usuń
    2. Thx heaps, Mirella. Already followed back, #67 Thank you for your sweet comment, girl. Please keep in touch. xoxo

      Usuń
  5. Magnolie są naprawdę pienke. Jedne z moich ulubionych kwiatków :)
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, chciałabym ich więcej! u mnie blisko nie ma żadnych magnolii, a przynajmniej nie wiem o ich istnieniu. ale podziwiam kwitnące jabłonie, wiśnie, czereśnie i śliwki, też mają bardzo ładne kwiaty :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie więcej zdjęć - jeśli pogoda dopisze, natychmiast pobiegnę robić fotki! <3
      No i z pewnością wpadnę <3 Ściskam Cię mocno!

      Usuń
  7. Śliczne zdjęcia mi tez się podobają . :D
    Zapraszam do komentowania i obserwowania mnie:
    http://natkq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia, a magnolie wiosną wyglądają przepięknie w ogrodzie! :)
    Pozdrawiam.
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama chciałabym kiedyś posadzić magnolię w ogrodzie <3 <3

      Usuń
  9. uwielbiam magnolie. szczególnie białe. ! <3
    http://magdelblog.blogspot.com/2016/04/do-10-ozspecials.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają na prawdę pięknie <3
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne zdjecia :) https://start-afire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podzielamy Twój podziw dla tych kwiatów :)
    Ich piękno odbiera mowę! Zawsze na nie czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za niedługo, po uporaniu się z trudnościami technicznymi, pojawi się więcej zdjęć :D :D

      Usuń
  13. Wcale Ci się nie dziwię, że się nimi zachwycasz :) są piękne! Sama mam jedną u siebie w ogrodzie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

EXCLUSIVE: wywiad z Lauri, organizatorką NiuConu

PORADNIK: JAK ZROBIĆ PRELEKCJĘ I NIE ZWARIOWAĆ?!

EXCLUSIVE: wywiad z Renn Cosplayy

Przyjaciele i znajomi :)