EXCLUSIVE: wywiad z Nessalis Moonlight Cosplay

Hej :) Serdecznie zapraszam na najnowszy wywiad z Nessalis Moonlight Cosplay- i nie zapomnijcie  wpaść na jej stronę:  KLIK!
Nessalis Moonlight Cosplay
1. Witam Cię bardzo serdecznie i dziękuję, że zdecydowałaś się udzielić mi wywiadu :) Pozwól, że oddam Ci w całości pierwsze pytanie, proszę, opowiedz o sobie :)
Nessalis Moonlight Cosplay: Również witam i bardzo się cieszę, że mogłam udzielić swojego pierwszego wywiadu :3 Mieszkam w bardzo małym miasteczku, co dość niefortunnie wpływa na rozwój pod kątem artystycznym, jednak nie poddaje się. Pracuje w firmie kosmetycznej i tak właśnie zarabiam na cosplay ;3
2. W sieci i fandomie jesteś aktualnie znana jako Nessalis Moonlight Cosplay - skąd pomysł na taki pseudonim?
Nessalis Moonlight Cosplay: W sieci buszuje od bardzo dawna. Rozpoczynałam od youtuba na montowaniu teledysków i filmików jednak często ze strony ludzi którzy bardzo się nudzili i lubili gnębić innych, musiałam się przenosić bądź uciekać. Pseudonim jest połączeniem Potwora z Loch Ness i Chrysalis z kucyków pony, gdzie bardzo spodobała mi się ta postać.
3. Czy wcześniej miałaś inne pseudonimy?
Nessalis Moonlight Cosplay: Tak. Było ich bardzo wiele. Trafiając na ludzi którzy bez przyczyny życzyli ci złego, musiałam bardzo często zmieniać nick czy konta. Zmieniałam je często na Youtube czy Deviantarcie, gdzie swego czasu te miejsca tętniły życiem i były miejscem wielogodzinnych przesiadywań.
4. W jakich okolicznościach, dzięki komu zainteresowałaś się cosplayem?
Nessalis Moonlight Cosplay: Od lat czasów podstawówki natknęłam się u mojej psiapsiółki na Tekkena. Piękne czasy bardzo miło je wspominam ^^ To były akurat czasy ps2 i na tej właśnie konsoli zagrywałyśmy się w bijatyki w tym najbardziej Tekkena 5. Później założyliśmy w domu internet i zobaczyłam tam postać która skradła moje serduszko od pierwszego wejrzenia, a była nią Lili. Przy poszukiwaniu jej zdjęć i powiększaniu swoich informacji o nowej części Tekkena, pod jednym ze zdjęć znalazłam słowo które było mi zupełnie obce. "Co to jest cosplay" - pomyślałam sobie. Akurat była tam przebrana dziewczyna za Lili i chłopak za Dragunova, a wyglądali świetnie. Podejrzewam że gdzieś jeszcze posiadam to zdjęcie ;)
5. Od jak dawna jesteś cosplayerką?
Nessalis Moonlight Cosplay: Mogę powiedzieć, że to zaczęło się tego samego dnia, co znalezione zdjęcie w necie, chociaż moja "zabawa z cosplayem" była na trochę innym poziomie niż teraz ludzie, którzy zaczynają w to wchodzić. Ja szukałam cosplayerów i ich zdjęć i na tym kończyła się moja praca. Nigdy nie sądziłam, że odważę się na to aby wyjść gdziekolwiek w peruce, a co dopiero w pełnoprawnym kostiumie. Moja pewność siebie była na poziomie równym zeru. Później w czasach liceum zdecydowałam się kupić swój pierwszy kostium. Moim marzeniem było posiadać kostium Lili z Tekkena 5 więc tak też zrobiłam. Spotkało się to z ogromnym wyśmianiem w mojej klasie co mnie załamało. Kiedy skończyłam szkołę i poszłam do pracy poczułam się wolna i zdecydowałam się kupić około 3 kostiumy i poszłam tak lekko w instant, gdzie całością kostiumu była peruka i jakaś koszula. Dopiero niedawno zrobiłam swoją pierwszą zbroję którą dokańczam w dalszym ciągu, zrobiłam już kilka propów i miałam kilka sesji zdjęciowych. Mogę powiedzieć, że czuje jakbym dopiero zaczynała ;3
6. Czy kierujesz się jakimiś kryteriami przy wyborze postaci, której cosplay chcesz zrobić? Czy jest to raczej spontaniczna reakcja, kiedy widzisz jakąś bohaterkę z m&a/filmu/gry, automatycznie wiesz, że chcesz zrobić cosplay?
Nessalis Moonlight Cosplay: Zwykle robię postaci z gier w które gram i lubię. Oczywiście bardzo ważna kwestia jest taka że design postaci musi mi bardzo odpowiadać. Miałam już kilka kostiumów na oku które mi się podobały jednak szybko je porzucałam.
7. Jaki był Twój pierwszy cosplay?
Nessalis Moonlight Cosplay: Lili Rochefort z Tekkena 5 ;3
8. To pracochłonne hobby, ile czasu zajmuje ci przygotowanie jednego stroju?
Nessalis Moonlight Cosplay: Ciężko to powiedzieć, bo nie pracuje nad kostiumami codziennie. Moja zbroja zajęła mi bardzo przepracowanych kilka tygodni co długo musiałam odchorować ;c
9. Czy masz swój ulubiony cosplay, w którym najlepiej się czujesz?
Nessalis Moonlight Cosplay: Tak jest to kostium kupny Lili z Tekkena 7 i muszę przyznać, że jest całkiem wygodny.
10. Czy jest wśród stworzonych przez Ciebie cosplayi strój postaci, którą szczególnie lubisz?
Nessalis Moonlight Cosplay: Bardzo lubię Lilkę, Aloy z Horizon Zero Dawn która wciąż czeka na odnowienie ale chodzenie w tym kostiumie było dla mnie bardzo komfortowe oraz Cornelia Hale z W.I.T.C.H. 
Nessalis Moonlight Cosplay
 
11. Podczas tworzenia danego stroju, z jakim materiałem najbardziej lubisz pracować?
Nessalis Moonlight Cosplay: Lubię, a raczej polubiłam pracę z worblą, elastanami chociaż zszywanie ich to katorga, tiul,
12. Co jest najtrudniejsze, a co najprzyjemniejsze w tworzeniu cosplayu?
Nessalis Moonlight Cosplay: Najprzyjemniejszy jest moment kiedy z niczego pojawiają się pierwsze elementy oraz ten moment kiedy skończysz i wszystko gra ;3
13. Wolisz tworzyć cosplaye z gier komputerowych, filmów czy anime?
Nessalis Moonlight Cosplay: Postać musi skraść serduszko i w sumie nie ważne jest z czego ani z jakiego uniwersum jest, musi mieć to coś w sobie.
14. Czy jest jakiś cosplayer/cosplayerka, którą podziwiasz?
Nessalis Moonlight Cosplay: Bardzo lubię oglądać pracę Yaya Han, która bardzo poważnie podchodzi do swojej pracy nad kostiumami, oglądam również Shappi która jest bardzo utalentowana
15. Czy możesz uchylić rąbka tajemnicy, jakie cosplaye szykujesz na rok 2018 oraz na 2019?
Nessalis Moonlight Cosplay: Wraz z moją grupą Winx Club szykujemy stroje Enchantix na Pyrkon oraz z drugą grupką która powstała wczoraj KDA z lola ;3 Znajdzie się też kilka instantów
16. Masz może jakieś rady dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z cosplayem?
Nessalis Moonlight Cosplay: Tak chyba taką najważniejszą pod słońcem. Nie bójcie się do licha... Zepsujecie w życiu pewnie jeszcze nie jedno więc nie martwcie się, że coś spitolicie w kostiumie. To się musi wydarzyć i to się nazywa nauka. Polecam też szukać wielu rzeczy samemu i dochodzić do wszystkiego samemu. Odnoście się do pomocy kiedy już jesteście w czarnej kropce.
16. Czy zajmujesz się też organizowaniem sesji zdjęciowych dla innych cosplayerów i cosplayerek?
Nessalis Moonlight Cosplay: Nie, nie miałam jeszcze okazji.
17. Czy zdarzyło Ci się, że spotkałaś się z nieuzasadnionym hejtem, który zniechęciłby Cię do tego, co robisz?
Nessalis Moonlight Cosplay: Oczywiście, że tak wspomniałam o tym już i uważam, że nikt nie powinien mieć kontroli nad tym, co robisz kiedy już odpowiadasz sam za siebie. To Twoje życie więc o nie walcz.
18. Bywasz na konwentach, jako uczestniczka, twórca atrakcji lub w innym charakterze – lubisz tego typu imprezy?
Nessalis Moonlight Cosplay: Bywam, jako zwykły uczestnik - cosplayer. Bardzo lubię tego typu imprezy i bardzo się przykładam w organizacji swojego wyjazdu.
19. Czy jeździsz na zagraniczne konwenty?
Nessalis Moonlight Cosplay: W tej chwili jeszcze nie byłam na żadnym ;3
20. Jeśli ktoś nigdy nie był na konwencie, w jaki sposób byś go zachęciła do przyjechania na taką imprezę?
Nessalis Moonlight Cosplay: Filmiki to nie wszystko. Te emocje, rzeczy i ludzie, których spotykasz to coś niesamowitego. Do tej pory pamiętam kiedy oglądałam pierwszy konkurs cosplay, kiedy zwykle widziałam je jedynie na video i byłam w szoku.
Nessalis Moonlight Cosplay fot. Studio Kagami

21. Który konwent najlepiej wspominasz?
Nessalis Moonlight Cosplay: Pyrkon 2015 bo wtedy pierwszy raz zawitałam na konwent. Pojawiłam się wtedy jako Eternal Sailor Pluto i byłam w poważnym szoku, dlaczego tylu fotografów chce mi robić zdjęcia? Jak to?
22. Czy jest coś, co Cię zraża do jeżdżenia na konwenty?
Nessalis Moonlight Cosplay: Najbardziej chyba fakt że po każdym konwencie jestem spłukana :D
23. Czy bierzesz udział w konkursach cosplayowych – możesz opowiedzieć o swoich wrażeniach?
Nessalis Moonlight Cosplay: Zdecydowałam się na taki krok w 2016 na Pyrkonie. To było chyba najbardziej stresujące przeżycie. Występowałyśmy w grupie Drakengard 3 i wszystko począwszy od naszego spotkania i planowanie występu odbywały się tego samego dnia w szatni. Wszystko mogło się wtedy nie udać. Czuje teraz że nie byłam jeszcze gotowa na występy tego typu, jednak to było ważne wydarzenie dla mnie.
24. Masz inne hobby, poza zajęciami wspomnianymi powyżej?
Nessalis Moonlight Cosplay: Pracuje w drogerii, piszę książkę w wolnym czasie oraz grywam w gry ;3
25. Czy interesujesz się mangą i anime?
Nessalis Moonlight Cosplay: Ciężko to nazwać interesowaniem się, ale lubię sobie obejrzeć dobre anime.
26. Lubisz czytać mangę lub książki? Czy masz ulubionych autorów mang lub książek?
Nessalis Moonlight Cosplay: Czytam, czytam jednak mniej zwracam uwagi na autorów a więcej na treść. Fantastyka, poradniki to coś w czym czuje sie najlepiej.
27. Masz jakiś ulubiony film, serial albo anime?
Nessalis Moonlight Cosplay: Jest ich mnóstwo Attak on Titan, Tomb Raider, Underworld... Mogłabym tak wymieniać i wymieniać :D
28. Wolisz anime czy animowane filmy, produkowane przez np. DreamWorks, Pixar albo Disneya?
Nessalis Moonlight Cosplay: Lubię filmy Disneya, bo mają tę nutkę tajemniczości w sobie
29. Jakiej muzyki słuchasz? Czy ona w jakiś sposób nastraja Cię do pracy, poprawia nastrój, inspiruje?
Nessalis Moonlight Cosplay: Lubię i słucham rocka ale gustuje w prawie każdym gatunku jeśli wpadnie mi w ucho jakaś piosenka.
30. Czy masz ulubione zwierzę? Niekoniecznie z naszego świata, ale może z anime, filmu czy gry?
Nessalis Moonlight Cosplay: Smoki... uwielbiam smoki. Z takich bajkowych istot mam dzikie przywiązanie do gargulców a z takich bardziej przyziemnych futrzaków to chyba koty, kruki i nietoperze :D
Nessalis Moonlight Cosplay fot. Made by Dobrochna

31. Czy są jacyś youtuberzy, których filmiki oglądasz na bieżąco?
Nessalis Moonlight Cosplay: Bardzo lubię filmiki o tematyce paranormalnej, ale nie mam ulubionych youtuberów. Czasem również zajrzę na stronę Kamui i podziwiam jej wykonanie.
32. Masz jakieś plany na najbliższą przyszłość, niezwiązane z cosplayem?
Nessalis Moonlight Cosplay: Chciałabym wydać książkę, którą piszę. W innych sprawach czekam na rozwój wydarzeń i nie pcham nic na siłę, bo z doświadczenia wiem że sam wszechświat cię przed czymś powstrzyma jeśli jeszcze nie czas na to ;3
33. Czy na zakończenie zechciałabyś coś dodać?
Nessalis Moonlight Cosplay: Uwierzcie w siebie bo to podstawa każdego sukcesu.
Ja również dziękuję za wywiad, a wszystkich zainteresowanych zapraszam na stronę Nessalis: KLIK!

Komentarze

  1. Świetny wywiad. Nessalis... znam nie od dziś. Świetna dziewczyna i wspaniała cosplayerka. :) od początku naszej znajomości bardzo Jej kibicuję <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie przeprowadzony wywiad. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

EXCLUSIVE: wywiad z Lauri, organizatorką NiuConu

PORADNIK: JAK ZROBIĆ PRELEKCJĘ I NIE ZWARIOWAĆ?!

EXCLUSIVE: wywiad z Renn Cosplayy

Przyjaciele i znajomi :)