EXCLUSIVE: wywiad z blogerką - Wyznania azjatoholiczki

Cześć, cześć~~ Dziś powracam do Was z postem typowym dla mojego bloga, czyli wywiadem... a może dzisiaj ponownie Was zaskoczę? ;) Chcę Was zaprosić do zapoznania się z wywiadem, którego udzieliła mi Sandra, założycielka bloga oraz fanpage'a Wyznania azjatoholiczki! <3 <3 
Tradycyjnie, zostawiam link do bloga: KLIK!
Oraz do strony: KLIK!
Wbijajcie, klikajcie "lubię to", czytajcie i komentujcie bloga! Serdecznie polecam, zdecydowanie warto! <3 To jeden z najlepszych i najciekawszych blogów poświęconych Azji, jaki mam przyjemność czytać i odwiedzać! <3
1. Co skłoniło Cię do tego, aby prowadzić bloga o takiej tematyce?

Sandra: Myślę, że moja miłość do Azji, a głównie Japonii. Zapragnęłam podzielić się moją małą wiedzą, przeżyciami, spostrzeżeniami i ciekawostkami z innymi. Postanowiłam stworzyć coś innego… i nie chodzi tutaj o samą wiedzę ale też atmosferę. Kolejnym konikiem motywacyjnym byli moi znajomi, którzy wręcz kazali mi założyć fp/bloga.


2. Czy fascynacja tą tematyką przekłada się na Twoje życie codzienne?

Sandra: Zależy co masz na myśli? Owszem.. W pewien sposób się przekłada, ponieważ dzielę się moją pasją z najbliższymi, na studiach – pisząc prace, referaty – również zapraszana jestem do szkół, aby opowiedzieć kilka ciekawostek i relacje z mojej podróży.



3. Jesteś współautorką bloga, możesz opowiedzieć, o jakich tematach najlepiej Ci się pisze?

Sandra: Lubię każdy temat. Często staram się poruszać tematykę kontrowersyjną, cięższą oraz zaskakującą. Moim celem nie jest pokazywanie Azji i Japonii jako wspaniałego kontynentu/państwa. Nie chcę ludziom mydlić oczu. Często piszę posty pt. „Ciemniejsza strona Azji” i tam ukazuję jej wady.



4. Co jest najprzyjemniejsze, a co najtrudniejsze w prowadzeniu bloga?

Sandra: Najprzyjemniejsze? Określiłabym, że NAJPIĘKNIEJSZE. A co? To, że ludzie doceniają Twoją pracę, piszą miłe słowa, dają kopa motywacji, komentują, pytają się, mają ze mną kontakt <3 NAJTRUDNIEJSZE? Już teraz nic, aczkolwiek na samym początku hejty…



5. Jakich postów możemy się spodziewać na blogu w najbliższym czasie?

Sandra: To co zawsze – ciekawostki, tematy do dyskusji, kosmetyczne recenzje. :D Więcej zdradzać nie będę.


6. Czy hejt, nieuzasadniona krytyka zraża Cię do dalszej pracy?

Sandra: Co do krytyki – każdy ma prawo wypowiedzieć się na dany temat, wyrazić swoją opinię/zdanie. Nie mam nic przeciwko. Jeśli faktycznie jest nieuzasadniona zawsze proszę autora wypowiedzi, aby uzasadnił ją. Hejt… Miałam z tym problem i to duuuuży. Swojego czasu ludzie poznali moje prywatne dane: konto facebookowe – imię i nazwisko. Wyzywali, ubliżali, różnych epitetów używali.. Zaczęłam się obawiać, czy aby na pewno dobrze robię prowadząc fp., ale postanowiłam się nie łamać i walczyć! I jak widać? WYGRAŁAM.



7. Czy pisanie bloga jakoś wpłynęło na Twoje życie?

Sandra: Tak, poznałam wiele wspaniałych osób m.in. Ciebie. Nawiązałam wiele współprac oraz zaczęłam zajmować się sprzedażą kosmetyków japońskich i koreańskich.



8. Czy, Twoim zdaniem, warto prowadzić bloga?

Sandra: Jeśli ktoś się tym interesuje i traktuje to jako hobby to jak najbardziej.



9. Czy są jakieś blogi, które lubisz czytać i uważasz za warte polecenia?

Sandra: Blogów mało co czytam, ale zdecydowanie uwielbiam Twój. Zaglądam również do Interendo z którą bardzo się zżyłam i kiedy tylko mamy czas – widujemy się. Swojego czasu zaglądałam do Azjatyckiego Cukra.



10. Czy dzięki fanpage'owi na Facebooku grono odbiorców ciągle się poszerza?

Sandra: Tak, to fp. był pierwszy, później doszedł blog.


11. Czy bywasz na konwentach?

Sandra: Nie, to nie moje klimaty. Może kiedyś się przełamię.



12. Masz jakiś ulubiony film, serial albo anime?

Sandra: Bardzo dużo. Anime nr 1 to "Naruto". Swojego czasu oglądałam "Czarodziejki z Księżyca", "Pokemony", "Digimony" i inne takie :D Film? "Mój przyjaciel Hachiko" <3



13. Czy oglądasz azjatyckie filmy i seriale?

Sandra: Seriali nie, ale filmy tak. Historyczne oraz horrory.



14. Wolisz anime czy animowane filmy, produkowane przez np. DreamWorks, Pixar albo Disneya?

Sandra: Nie robi mi to różnicy, obejrzę wszystko co wpadnie w mój gust.



15 .Jakiej muzyki słuchasz? Czy ona w jakiś sposób nastraja Cię do pracy, poprawia nastrój, inspiruje?

Sandra: Wszystkiego – DOSŁOWNIE. Oczywiście, rodzaj muzyki zależy od mojego nastroju, dnia, pogody i pory. Czasami to ona jest konikiem napędowym do pisania postów.


16. Czy masz ulubione zwierzę? Niekoniecznie z naszego świata, ale może z anime, filmu czy gry?

Sandra: Kocham wszystkie zwierzęta. Naprawdę, jestem wielką miłośniczką tych istot, ale moje serce skradła moja kochana Akira. Akira to suczka rasy japońskiej Akita Inu. Jestem jej szczęśliwą posiadaczką.



17. Lubisz czytać mangę lub książki? Jakich autorów najbardziej lubisz?

Sandra: Kocham książki! <3 Mangi jeszcze nie czytałam, jakoś tak… :D Autorzy? Autorka raczej – Mingmei Yip. <3



18. Czy są jacyś youtuberzy, których filmiki oglądasz na bieżąco?

Sandra: To co mi się nawinie to obejrzę. Aczkolwiek fanką youtuberów typu AbstrahujeTV nie jestem. Swojego czasu oglądałam namiętnie Azjatycki Cukier, a teraz? Lubię filmiki Be Asienne



19. Czy masz jakieś plany na przyszłość, niezwiązane z blogowaniem?

Sandra: Robię to dla przyjemności, dla ludzi to racja i to są moje priorytety, a czy coś więcej z tego wyjdzie? Nie wiem.. Czas pokaże.



20. Czy na zakończenie zechciałabyś coś dodać?

Sandra: Tak, chciałam podziękować Tobie za przeprowadzenie wywiadu ze mną. Jest mi niezmiernie miło! ;) … Że uwielbiam czytać Twego bloga to wiesz. Dziękuję wszystkim tym co śledzą moje poczynania na fp. oraz blogu. Mam nadzieję, że nasza „rodzinka” będzie się powiększać. Jesteście wspaniali! <3
Ja też dziękuję za poświęcony mi czas i udzielony wywiad, nie ukrywam, że trochę się wzruszyłam <3 <3 Mam nadzieję, że wywiad zachęcił Was do zajrzenia na bloga Wyznznia azjatoholiczki oraz do polubienia strony: KLIK 
Serdecznie polecam!   
Ponadto, chciałabym Was zaprosić do wzięcia udziału w małym konkursie, który organizuję na mojej stronie: Blog Mirella-view
Możecie wygrać egzemplarz książki "Sezon zamkniętych serc" z autografem autorki, Wioletty Leśków-Cyrulik!
Serdecznie zapraszam do udziału!

Komentarze

  1. Uwielbiam zarówno bloga, jak i fanpaga Sandry :) Fajnie, że przeprowadziłaś ten wywiad bo mogłam się o niej więcej dowiedzieć ^-^ Oczywiście był bardzo ciekawy :P Ach, ta czarodziejka z księżyca...w sercach tak wielu osób po tak wielu latach :D

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  2. Sandra to bardzo ciekawa osoba (i dzieli ze mną imię ^^)od razu odwiedziłam jej bloga i zachwycił mnie samym wyglądem jak i również postami. Na pewno będę go często odwiedzać :)
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam dziewczynę ♡ przede wszystkim jest bardzo sympatyczna, a jej posty o ciemnej stronie Azji są mega ciekawe ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytuję, Sandra mnie zaciekawiła Azją!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze. Pierwszy raz spotykam się z takim postem ::D Jest to dla mnie coś nowego i jestem mega pozytywnie zaskoczona. Mega fajny post! Pozdrawiam!
    http://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam Autorki i bloga. O swoim zafascynowaniu Azją opowiada jednak tak ciekawie, że chyba można się zainteresować

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na wywiad, fajnie wyszło :)


    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się :)
    rougeper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy wywiad tym bardziej, że bloga znamy i chętnie odwiedzamy ;) Nigdy nie zrozumiemy hejterów... to przykre, że potrafią wzbudzić w człowieku zwątpienie w swoją pasję. Dobrze, że się nie poddała! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wywiady są super! Miałaś przeciekawą rozmówczynię, naprawdę gratuluje, bo rozmowa wypadła super ;>

    Chyba będę częściej zaglądała na Twojego bloga :) Pozdrawiam, M :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie interesowałam się zbytnio Azją, ale ogromnie intrygują mnie ludzie, którzy ją uwielbiają. Zazwyczaj są bardzo oryginalni i obcykani w tematach z nią związanych. Bardzo treściwy wywiad i niezwykle ciekawy, co jest zasługą zarówno Twoją, jak i wspaniałej ''rozmówczyni''.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czytać wywiady :) Jak to dziewczyna z bloga odpowiedziała, ogólnie nie ma nic trudnego w pisaniu bloga, a ja dodam jeśli jest to pasja z serca :)

    Fajny blog pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam posty tego typu :)
    Wywiad wyszedł Ci świetnie !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

EXCLUSIVE: wywiad z Lauri, organizatorką NiuConu

PORADNIK: JAK ZROBIĆ PRELEKCJĘ I NIE ZWARIOWAĆ?!

EXCLUSIVE: wywiad z Renn Cosplayy

Przyjaciele i znajomi :)