EXCLUSIVE: wywiad z Petra Cosplay

Dzień dobry~~ 
Praca w tym tygodniu idzie pełną parą, wpadam do Was z nowym wywiadem, którego udzieliła mi Petra Cosplay - koniecznie wpadnijcie na jej stronę, zobaczcie jak wspaniale wciela się w cosplaye Petry Ral z "Shingeki no kyojin", Ochaco Uraraki z "Boku no Hero Academia" czy Abyss z "Pandora Hearts" - KLIK! Serdecznie zapraszam! <3 <3 
Petra Cosplay
1. Witam Cię Petra bardzo serdecznie i dziękuję, że zgodziłaś się na udzielenie mi wywiadu :) Pozwól, że oddam Ci w całości pierwsze pytanie, proszę, opowiedz o sobie :)

Petra: Jestem początkującą cosplayerką. Inni może mówią, że robię ładne cosplaye, ale wiem, że daleko mi do perfekcji, tak skromnie mówiąc :D

2. Czy na początek, możesz przybliżyć nam genezę Twojego pseudonimu?

Petra: Mój pseudonim powstał przez cosplay Petry Ral z SNK, który się spodobał, więc zaczęli mnie tak nazywać no i zostało :D
Petra Cosplay
3. W jakich okolicznościach, dzięki komu zainteresowałaś się cosplayem?
Petra: Z lat gimnazjalnych, interesowałam się anime i mangą, więc wtedy też zainteresowałam się cosplayami.

4. Od jak dawna jesteś cosplayerką?

Petra: Od 2014, a wszystko zaczęło się od Pyrkonu :D

5. Czy kierujesz się jakimiś kryteriami przy wyborze postaci, której cosplay chcesz zrobić? Czy jest to raczej spontaniczna reakcja, kiedy widzisz jakiejś bohaterki z m&a/filmu/gry, automatycznie wiesz, że chcesz zrobić cosplay?

Petra: Jak mi się spodoba postać to postanawiam ją zrobić. Zazwyczaj kieruję się charakterem jak i wzrostem. Więc jestem pewna tego, że chce ją zrobić.
Petra Cosplay
6. Jaki był Twój pierwszy cosplay?

Petra: Moim pierwszym cosplayem była Sode no Shirayuki z Bleach

7. To pracochłonne hobby, ile czasu zajmuje ci przygotowanie jednego stroju?
Petra: Zależy od lenistwa, ale można powiedzieć że około 2 tygodni/3 tygodni :3
Petra Cosplay

8. Czy masz swój ulubiony cosplay, czy jest wśród stworzonych przez Ciebie cosplayi strój postaci, z którą się utożsamiasz, którą szczególnie lubisz?

Petra: Pokochałam mój cosplay Abyss z Pandory Hearst, mimo że jest ludzie depczą mój tren od sukienki. Ale uwielbiam ten cosplay <3

9. Podczas tworzenia danego stroju, z jakim materiałem najbardziej lubisz pracować?
Petra: Co do materiału to zazwyczaj kieruję się tym, że macam materiał i analizuje czy się nadaje. Według mnie, skóra powinna oddychać w cosplayu więc wybieram uważnie materiał. Jak zamawiam przez Internet, to jestem bardzo ostrożna. Ale używam różnych materiałów.

10. Co jest najtrudniejsze, a co najprzyjemniejsze w tworzeniu cosplayu?

Petra: Według mnie, najtrudniejsze w cosplayu jest składanie wszystkich skrawków, które się wycięło. Za to najprzyjemniejsze jest oczywiście wycinanie materiału xD
Petra Cosplay
11. Czy jest jakiś cosplayer/cosplayerka, którą podziwiasz?

Petra: Oj tak, jest dużo takich cosplayerów, których podziwiam. Najbardziej podziwiam np. Shappi, Ashe Cosplay, SassyClassy Costeam i wielu innych xD

12. Czy zdarza Ci się, że krytyka lub nieuzasadniony hejt, zniechęca Cię do tego, co robisz?

Petra: Chyba raz zdarzyło mi się, że dostałam hejt, kiedy wstawiłam Nanami z Kamisamy, ale nie przejęłam się tym zbytnio. W końcu każdy ma inny gust, komuś może się coś spodobać, a niektórym nie. Więc jestem wyrozumiała co do hejtów i staram się nimi nie przejmować :) 
Petra Cosplay
13. Czy możesz uchylić rąbka tajemnicy, jakie cosplaye szykujesz na rok 2017/2018?
Petra: Ano mam w planach Blair z Soul Eater, MC z Mystic Messeneger, i Minene z Mirai Nikki w wersji Loli oraz Sayuri z Owari no Seraph. No i jak się uda to Atlante z Fate.

14. Czy poza cosplayem masz inne hobby?

Petra: Rysuję, tak dla siebie, lubię zbierać przypinki i zakładki z M&A xD
Petra Cosplay
15. Bywasz na konwentach, lubisz tego typu imprezy?
Petra: Uwielbiam tego typu imprezy, dzięki konwentom można być sobą w tym szarym świecie. Poznać super ludzi, no i się zabawić np. na DDRach.

16. Czy miałaś okazję wziąć udział w zagranicznym konwencie?

Petra: Tak szczerze to nie, ale chciałabym. Mimo, że mój angielski jest słaby :D

17. Jeśli ktoś nigdy nie był na konwencie, w jaki sposób byś go zachęciła do przyjechania na taką imprezę?

Petra: Ma się dar przekonywania, więc zazwyczaj coś palnę, co mi przyjdzie do głowy, lub ładnie proszę by ze mną jechał xD
Petra Cosplay
18. Który konwent najlepiej wspominasz?
Petra: Najlepiej wspominam Tsuru w Rybniku, mimo kijowego dojazdu, ale warto na niego jeździć.

19. Czy jest coś, co Cię zraża do jeżdżenia na konwenty?

Petra: Ciasne korytarze, a zwłaszcza jak jest ful ludzi.

20. Czy bierzesz udział w konkursach cosplayowych?
Petra: Brałam kiedyś udział w konkursie na Tsuru, ale po tej scence powtarzam sobie, że już nie pójdę na scenę, bo stres mnie zżera. Więc z lekka się cykam.
Petra Cosplay
21. Kiedy, w jakich okolicznościach zainteresowałaś się mangą i anime?
Petra: W sumie, wszystko zaczęło się od kiedy leciały w telewizji Sailor Moon jak i Dragon Ball xD

22. Lubisz czytać mangę lub książki?

Petra: Uwielbiam czytać mangi, no zdarzyło mi się parę książek przeczytać, ale fanką czytania nie jestem.
Petra Cosplay
23. Jacy są twoi ulubieni autorzy mang lub książek?
Petra: J.R.R Tolkien, Stephen King, KattLett.

24. Masz jakiś ulubiony film, serial albo anime?

Petra: Oczywiście że tak :D Z anime to Pandora Hearts, a film to Munio strażnik księżyca i Vaiana: Skarb oceanu.

25. Wolisz anime czy animowane filmy, produkowane przez np. DreamWorks, Pixar albo Disneya?

Petra: Lubię anime jak i animowane filmy. Więc lubię filmy tworzone przez DreamWorks, Pixara i Disneya. Tkwi we mnie duże dziecko.
Petra Cosplay
26. Jakiej muzyki słuchasz? Czy ona w jakiś sposób nastraja Cię do pracy, poprawia nastrój, inspiruje?

Petra: Najczęściej słucham Vocaloidów, Nightcore no i rock'a. Potrafią poprawić mi nastrój.

27. Czy masz ulubione zwierzę? Niekoniecznie z naszego świata, ale może z anime, filmu czy gry?

Petra: Uwielbiam koty, psy, lisy, ptaki, tygryski, króliczki, konie. Lubię prawie wszystkie zwierzaczki <3 
Petra Cosplay
 28. Czy są jacyś youtuberzy, których filmiki oglądasz na bieżąco?
Petra: Jedynie IsamuxPompa, jak gra w Outlasta mogłabym oglądać w kółko. No i jakieś śmieszne filmiki.

29. Masz jakieś plany na najbliższą przyszłość, niezwiązane z cosplayem?

Petra: Szczerze to nie...

30. Czy na zakończenie zechciałabyś coś dodać?

Petra: Chciałabym Ci podziękować za wywiad, nie spodziewałam się tego, że kiedyś nadejdzie taki dzień. Więc się miło w serduszku zrobiło.

Tak więc, Pozdrawiam <3 
Ja również dziękuję i serdecznie pozdrawiam~~  A wszystkich zainteresowanych, serdecznie zapraszam na stronę Petra CosplayKLIK! 
Ja mam nadzieję, że kolejny wywiad z niesamowicie utalentowaną i interesującą osobą się Wam spodobał, ja serdecznie Was zachęcam, zobaczcie inne świetne stroje i zostawcie polubienie na jej stronie!
I do usłyszenia! 

Komentarze

  1. No hej. Ale zdajesz sobie sprawę, że powinnaś ten wywiad skorekcić, bo wygląda strasznie...?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowna cosplayerka! Właśnie byłam na jej stronie i strasznie spodobała mi się ta stylizacja od Abyss z Pandora Hearts - to jedno z moich ulubionych anime ponieważ ma przepiękny soundtrack, szczególnie 'everytime you kissed me' - polecam :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  3. To zupełnie nie moja bajka. Jednak zdarza się, że w Internecie widzę różne cosplaye i potrafią robić wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Wszystkie bardzo nam się podobają :) Uwielbiamy patrzeć na tak wyrażoną kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

EXCLUSIVE: wywiad z Lauri, organizatorką NiuConu

PORADNIK: JAK ZROBIĆ PRELEKCJĘ I NIE ZWARIOWAĆ?!

EXCLUSIVE: wywiad z Renn Cosplayy

Przyjaciele i znajomi :)