Sakurakon V - ZAPOWIEDŹ

Witam Was :) Dziś nie będzie wywiadu ani żadnej relacji czy fotorelacji, ponieważ mam dzisiaj przyjemność ZAPOWIEDZIEĆ konwent Sakurakon:) 
Sakurakon V
Już wcześniej wzmiankowałam o niniejszym wydarzeniu na mojej stronie na Facebooku: KLIK!
Ale o co chodzi? Chodzi o to, że w dniach 13-14 maja w Opolu odbędzie się konwent Sakurakon V, na który chcę Was bardzo serdecznie zaprosić :) Co więcej, impreza po raz pierwszy będzie odbywała się przez 2 dni, więc tym bardziej warto się wybrać! 
Ale co będzie na imprezie, że warto się na nią wybrać? 
No, na przykład... będę ja :) Wiem, teraz pewnie wyszłam na megalomana, ale naprawdę, pojawię się na konwencie i będę miała przyjemność poprowadzić AŻ DWA PANELE! Na pierwszym, będziecie mogli ze mną porozmawiać, pogadamy sobie nie tylko o prowadzeniu bloga, ale również o wielu innych sprawach, więc zapraszam :) Zaś drugi panel będzie dotyczył japońskich filmów grozy - ale panel będzie dla osób 16+, więc wszystkich zainteresowanych tematem serdecznie zapraszam! 
A poza tym, będziecie mogli między innymi Fudoshin Kendo Opole przygotowało dla Was pokaz i warsztaty podstaw walki mieczem japońskim, będziecie mogli obejrzeć spektakl improwizowany, w którym wystąpią aktorzy z Teatru improwizacji Komediowej "Pod Wpływem", pokaz taneczno-muzyczny prowadzony przez Tomo, spotkanie autorskie z Panią Agatą Suchocką, a także Vixa! 
A to z pewnością nie koniec atrakcji :)
Po więcej informacji wpadajcie na stronę wydarzenia na Facebooku: KLIK!
Oraz na stronę internetową: KLIK!
A także wpadnijcie na stronę OMA - Kultura Japonii Wczoraj i DziśKLIK!
Z mojej strony to tyle, bardzo serdecznie Was zapraszam na konwent i do zobaczenia!  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

EXCLUSIVE: wywiad z Lauri, organizatorką NiuConu

PORADNIK: JAK ZROBIĆ PRELEKCJĘ I NIE ZWARIOWAĆ?!

EXCLUSIVE: wywiad z Renn Cosplayy

Przyjaciele i znajomi :)