#38 COSPLAY WALK

Hej~~ Witam Was późną, wieczorową porą :) Dziś miałam przyjemność uczestniczyć w jednym z moich ulubionych wydarzeń, związanych z fandomem m&a, czyli cosplay walk :) 



Co to takiego? To proste, zbieramy się w grupkę i idziemy wcześniej zaplanowaną trasą. 



Osobiście miałam przyjemność uczestniczyć w dwóch walkach, w Krakowie i Bielsku-Białej. Takie wydarzenia są bardzo miłe, prawie jak konwent. Polecam!


Niestety, z racji, że termin  zderzył się z terminem konwentu Ryucon, frekwencja nie dopisała, ale mimo to, było bardzo przyjemnie :) Cieszę się, że się pojawiłam, pozdrawiam organizatorów - Mereda Cosplay, wbijcie i polubcie ich stronę: KLIK!





Niestety, zaplanowane punkty przejścia nie zostały zrealizowane, z powodu pogody... Jednakże, schroniliśmy się w klimatycznym pubie Stara Gazowania - chętnie zajrzę tam jeszcze nie jeden raz, zwłaszcza, że są tam organizowane koncerty!

Te niesamowite rysunki, które widzicie poniżej zostały wykonane przez właścicielkę - są wspaniałe!




Taki walk stał się okazją do spotkania ze znajomymi - pozdrawiam Aoi oraz Silver, tu też reklama stron mojej przyjaciółki: KLIK!



No i oczywiście, miałam przyjemność spotkać i poznać całą masę nowych, przesympatycznych ludzi! Pozdrawiam Mereda Cosplay, Kingę, Izę, Ziutę, Oliwię i wszystkich, z którymi miałam przyjemność się dziś spotkać!
Jak sami widzicie, mimo kiepskiej pogody, nie dałam się zniechęcić i cykałam zdjęcia jak szalona :) 




W pubie mieliśmy karaoke - masa piosenek z "Love Live!", których nie znałam, ale słuchało się dobrze - dużo gadaliśmy, a ukoronowaniem całej imprezy było sushi oraz Cosplay Party, na którym już nie mogłam zostać. Ale mam nadzieję, że następnym razem będę mogła ;) 
Reasumując, świetnie się bawiłam, mimo iż pogoda nawaliła, i z przyjemnością wezmę udział w kolejnym tego typu spotkaniu - i Wam też polecam!

Komentarze

  1. Szczerze powiedziawszy to nigdy wcześniej nie słyszałam o Cosplay Walk xD To musi być fajne wydarzenie, bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja koleżanka bardzo interesuje się tą tematyką i coś tam o tym wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa! Nie słyszałyśmy nawet o takich wydarzeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam postaci, ale jak na mój gust faktycznie przypominają typowych mangowych bohaterów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, taka akcja wydaje się być świetną zabawą :) Fajnie, jakby cosplay w Polsce był jeszcze bardziej popularny :P

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  6. Totalnie nie moja tematyka, ale fajnie, że takie wydarzenia powstają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany!
    Dlaczego takich inicjatyw nie było za moich czasów?
    A no tak, pewnie dlatego, że rynek mangowy w Polsce dopiero raczkował :P
    Hm... Kiedy ja ostatni raz byłam na konwencie? Oj, dawno :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

EXCLUSIVE: wywiad z Lauri, organizatorką NiuConu

PORADNIK: JAK ZROBIĆ PRELEKCJĘ I NIE ZWARIOWAĆ?!

EXCLUSIVE: wywiad z Renn Cosplayy

Przyjaciele i znajomi :)