#42 MOJA MUZYKA - JAPOŃSKIE BRZMIENIA

Ostatnio przedstawiłam Wam 10 piosenek, które bardzo lubię i ostatnimi czasy słuchałam w kółko, a dziś również chciałabym Wam przedstawić 10 piosenek, które uwielbiam, ale tym razem będą to utwory japońskich zespołów - serdecznie zapraszam! :D :D 
Powiem Wam, że numeracja, kolejność tutaj nie ma znaczenia - jeśli będę robiła jakąś 'Top10' czy 'Best of', to na pewno znajdziecie taką adnotację w tytule, ten post i poprzedni to po prostu lista lubianych, często słuchanych przeze mnie piosenek - mam nadzieję, że Wam się spodobają :)
Link do poprzedniej części: KLIK! 
1.  DIV 「SEASONS」 MV (Full Ver.) - przy żadnej innej piosence mi się nie pracuje lepiej niż przy tej :) Jest przepiękna!

2. ギルガメッシュ (girugamesh) 「イノチノキ (Inochi no ki)」 - moje zamiłowanie do zespołu "Girugamesh" zaczęło się w liceum, właśnie od tej piosenki :)
3. BORN - DEMONS - jakby nie było, ja też lubię mocniejsze uderzenie, niestety, na yt nie znalazłam oficjalnego kanału zespołu, jeśli ktoś znajdzie link, to proszę podesłać :)
4SPYAIR 『LIAR』  - jedna z moich ulubionych piosenek zespołu "Spyair", zamiłowaniem do tego zespołu oraz do "One Ok Rock" zaraziła mnie moja przyjaciółka, Silver :)
5. ONE OK ROCK - The Beginning [Official Music Video] - jak usłyszałam tą piosenkę po raz pierwszy, to aż ciarki mnie przeszły po plecach - jest cudowna!
 6. ギルガメッシュ (girugamesh) 「crying rain」 - jedna z najlepszych piosenek, naprawdę...
 7. 武川アイ / 遠い道の先で (Takekawa Ai - Tooi michi no saki de) - może się Wam to wydaje dziwne, że na tej liście królują męskie zespoły i męscy wokaliście, ale co ja poradzę - JEDNAKŻE ta piosenka jest genialna + pochodzi z ostu z serii, która podbiła moje serce! Jeśli nie znacie "Inu-yashy", szybko to nadróbie, ja nadmienię, że cała seria anime składa się na 167 odcinków wydanych w 2000 roku i 26 odcinków stanowiących zakończenie, wydanych w 2009 roku. Manga była wydawana po polsku, ale cóż...
8.  YUI - feel my soul -2012 ver.- - skoro jesteśmy przy kobiecych wokalistkach, na tej liście nie mogło zabraknąć Yui :)
9. シド (SID) 「夏恋」 (Sid - Natsukoi) - trafiłam na tę piosenkę bardzo dawno temu, ale nadal gra mi w głowie :)
10.  YOHIO Dawn of Dreams - osobiście uważam, że to jego najlepsza piosenka i moja ulubiona :) 

Komentarze

  1. Nie znam za bardzo nic z tego, bo jakoś nie słucham japońskiej muzyki, jedynie YUI znam. Pamiętam, że się strasznie nią jarałam a poznałam ją przez FMA xD Głos ma przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słucham raczej tylko piosenek z anime, ale trzeba przyznać, że japońska muzyka bardzo łatwo wpada w ucho ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre z tych zespołów dobrze znam ;) Uwielbiam azjatyckie brzmienia. Zwłaszcza ścieżki dźwiękowe z anime <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

EXCLUSIVE: wywiad z Lauri, organizatorką NiuConu

PORADNIK: JAK ZROBIĆ PRELEKCJĘ I NIE ZWARIOWAĆ?!

EXCLUSIVE: wywiad z Renn Cosplayy

Przyjaciele i znajomi :)