#32 WAKACJE - zdjęcia

... interesujące, śmieszne, nietypowe, ciekawe, czyli takie, które udało mi się przy okazji cyknąć tu i ówdzie ;) Zapraszam! 
Link do części pierwszej: KLIK!
Link do części drugiej: KLIK!

 Nie ukrywam, kiedy zobaczyłam ten rybi łeb to trochę mnie to przestraszyło - gdzie oni znaleźli takiego giganta??
 Świetny pomysł na doniczkę, prawda?


 Pamiętam, że kilka lat temu również pod tym samym lokalem było pełno butelek po piwie - ciekawe, ile ich będzie pod koniec sezonu!
 Możecie nie wierzyć, ale ta mewa leciała pod wiatr, a z racji, że wiało bardzo mocno, po prostu wisiała w powietrzu!
 Bomba? Nie! Boja, którą morze wyrzuciło na brzeg...
 ... podobnie jak tą sieć rybacką, w którą zaplątała się masa patyczków...
 Ktoś albo chciał zbudować szałas albo stos, sama nie wiem.
 I na zakończenie, chatka Baby Jagi - wierzcie lub nie, ale tam można było dostać prawdziwe pyszności... I nie lądowało się za to w piecu! 
Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam podobały. Może byłoby tego więcej, gdybym częściej brała ze sobą aparat... w przyszłym roku nie popełnię tego błędu - do usłyszenia następnym razem! 

Komentarze

  1. Mega! Zdjęcia są mistrzowskie, podoba mi się najbardziej chatka z piernika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia jak najbardziej kreatywne, urzekła mnie ta doniczka! Chcę taka!

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha doniczka rozwalila mnie naprawde! Genialny pomysl! Co do tej ryby to w Szwecji jest normalne wiekszosc osob ktora wedkuje i zlowi jakas wielka rybe typu szczupak, losos czy tam no ogolnie wielkie ryby czesto atlantyckie to ich lby wieszaja sobie nad domem nie powiem jakie to uczucie gdy biegasz po ciemku i widzisz taki leb hahaha!
    No coz mewa jak widac trenowala swoja wytrzymalosc i areodynamike! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo :) Świetne te zdjęcia! Bardzo wakacyjne, a zarazem śmieszne ;D Hehe ^^ Chciałybyśmy posiadać taką doniczkę :D ^^ REWELACYJNY wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chatka baby Jagi jest mi bardzo dobrze znana bo każdego ranka latam tam po jagodziany :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to bym się tej ryby wystraszyła xD Haha, ta doniczka mega po prostu, rzeczywiście ktoś miał świetny pomysł. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha pierwsze i drugie zdjęcie prze! Świetne są ogólnie. :D

    Zapraszam Cię na moją pierwszą stylizację, chętnie dowiem się co sądzisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra:-)
    zapraszam na mojego bloga turystycznego: fb angrywaldeuszek

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się przestraszyłam tej rybiej głowy, niestandardowe zdjęcia :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    KLIK


    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIEKUJĘ :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! Głowa ryby przerażająca. I ta doniczka!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko! Chyba ta "doniczka" przeraża nas bardziej niż rybi łeb xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta doniczka jest jednocześnie świetna i jednocześnie przerażająca! :))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

EXCLUSIVE: wywiad z Lauri, organizatorką NiuConu

PORADNIK: JAK ZROBIĆ PRELEKCJĘ I NIE ZWARIOWAĆ?!

EXCLUSIVE: wywiad z Renn Cosplayy

Przyjaciele i znajomi :)