EXCLUSIVE: wywiad z Pasteldisaster

Cześć :) Mam nadzieję, że będziecie mieli udany tydzień~~ Wiecie, że już za niecały miesiąc odbędą się Kregulcowe Dni: Studencka Intryga? <3 Tutaj dowiecie się o tym nieco więcej: KLIK!
A dziś mam dla Was wywiad z Pasteldisaster, której stronę serdecznie Wam polecam - znajdziecie tam dużo niesamowitych i fantastycznych zdjęć <3 Serdecznie polecam i zapraszam! <3
Pasteldisaster
1. Witam Cię bardzo serdecznie i dziękuję, że zgodziłaś się na udzielenie mi wywiadu :) Pozwól, że oddam Ci w całości pierwsze pytanie, proszę, opowiedz o sobie :)
Pasteldisaster: Witam wszystkich! Jestem Cloudy, znana także jako Pasteldisaster. Jestem początkującą cosplayerką z Polski oraz studentką kierunku gry i grafika interaktywna. Uwielbiam szyć, digital art i animacje.
2. Czy na początek, możesz przybliżyć nam genezę Twojego pseudonimu?
Pasteldisaster: Cloudy powstało, gdy byłam jeszcze w podstawówce, przez to że wszystkim kojarzyło się z moim imieniem-Klaudia. Natomiast Pasteldisaster, powstało przy tworzeniu fanpage’a wraz z Chitsuki Coser, której stronę również polecam!
Pasteldisaster
3. W jakich okolicznościach, dzięki komu zainteresowałaś się cosplayem?
Pasteldisaster: W fandomie jestem już dosyć długo, więc cosplay zawsze gdzieś się przewijał w moim życiu, ale myślę że moimi głównymi inspiracjami były Hikarin, Astarohime, Shappi oraz Endzii.
4. Od jak dawna jesteś cosplayerką?
Pasteldisaster: Od około dwóch lat!
Pasteldisaster
5. Czy kierujesz się jakimiś kryteriami przy wyborze postaci, której cosplay chcesz zrobić? Czy jest to raczej spontaniczna reakcja, kiedy widzisz jakiejś bohaterki z m&a/filmu/gry, automatycznie wiesz, że chcesz zrobić cosplay?
Pasteldisaster: Uwielbiam robić wszystko, co magiczne i falbaniaste, kocham pastele (jak moja nazwa strony wskazuje), więc często wybieram postacie w takich barwach. Cieszą mnie również grupki cosplayowe z przyjaciółmi.
6. Jaki był Twój pierwszy cosplay?
Pasteldisaster: Deidara z serii Naruto.
Pasteldisaster
7. To pracochłonne hobby, ile czasu zajmuje ci przygotowanie jednego stroju?
Pasteldisaster: W zależności od poziomu trudności od tygodnia do kilku miesięcy.
8. Czy masz swój ulubiony cosplay, czy jest wśród stworzonych przez Ciebie cosplayi strój postaci, z którą się utożsamiasz, którą szczególnie lubisz?
Pasteldisaster: Moim ulubionym strojem jest zdecydowanie Madoka z Puella Magi Madoka Magica. Jest to moja ulubiona seria, bardzo dużo dla mnie znaczy.

Pasteldisaster
9. Podczas tworzenia danego stroju, z jakim materiałem najbardziej lubisz pracować?
Pasteldisaster: Zdecydowanie z bawegi.
10. Co jest najtrudniejsze, a co najprzyjemniejsze w tworzeniu cosplayu?
Pasteldisaster: Najprzyjemniejsze jest uczucie towarzyszące jego zakładaniu po raz pierwszy! Najtrudniej jest jednak zacząć, ściągnąć miarę i wykonać wykroje.
Pasteldisaster
11. Czy jest jakiś cosplayer/cosplayerka, którą podziwiasz?
Pasteldisaster: Tak jak wspominałam wyżej, plus bardzo lubię prace Pugoffki.
12. Czy zdarza Ci się, że krytyka, nieuzasadniony hejt, zniechęca Cię do tego, co robisz?
Pasteldisaster: Niestety czasem ciężko sobie poradzić z nieprzychylnymi opiniami, ale staram się je zamienić w coś dobrego.
13. Czy możesz uchylić rąbka tajemnicy, jakie cosplaye szykujesz na rok 2018?
Pasteldisaster: W tym momencie szyję Sakurę z Cardcaptor Sakura, ale mam też plany z gry Overwatch, Pokemon oraz wiele więcej!
14. Czy poza cosplayem masz inne hobby?
Pasteldisaster: Moje hobby, połączone z pracą, czyli digital art!
Pasteldisaster
15. Bywasz na konwentach, lubisz tego typu imprezy?
Pasteldisaster: Staram się pojawiać kiedy tylko mam okazję na różnego rodzaju eventach. Mam nadzieję że w tym roku będzie ich więcej niż w zeszłym!
16. Jeśli ktoś nigdy nie był na konwencie, w jaki sposób byś go zachęciła do przyjechania na taką imprezę?
Pasteldisaster: Jeśli się interesujesz mangą, anime, fantastyką czy grami to zdecydowanie idealne miejsce dla Ciebie!
Pasteldisaster
17. Który konwent najlepiej wspominasz?
Pasteldisaster: Myślę, że Magnificon 2017.
18. Czy jest coś, co Cię zraża do jeżdżenia na konwenty?
Pasteldisaster: Zdarzają się takie chwile, gdy ludzie nie szanują odmowy zdjęcia z cosplayerem. Potrzebujemy również czasu dla siebie.
Pasteldisaster
19. Czy zdarzyło ci się uczestniczyć w zagranicznym konwencie?
Pasteldisaster: Niestety jeszcze nie.
20. Byłaś może w jury na konkursie cosplayu?
Pasteldisaster: Nie chce niczego na razie zapowiadać, ale ten rok może być pod tym względem bardzo ciekawy!
Pasteldisaster
21. Kiedy, w jakich okolicznościach zainteresowałaś się mangą i anime?
Pasteldisaster: Zaczęłam się bardziej interesować japońską animacją i mangą już w gimnazjum, wciągnęły mnie w to koleżanki z klasy.
22. Lubisz czytać mangę lub książki?
Pasteldisaster: Uwielbiam!
Pasteldisaster
23. Czy masz ulubionych autorów mang lub książek?
Pasteldisaster: Bardzo lubię Panie z Clampa, a z autorów książek Terrego Pratchetta.
24. Masz jakiś ulubiony film, serial albo anime?
Pasteldisaster: Filmu chyba nie mam, seria- Czarne Lustro aktualnie, Anime- Puella Magi Madoka Magica.
Pasteldisaster
25. Wolisz anime czy animowane filmy, produkowane przez np. DreamWorks, Pixar albo Disneya?
Pasteldisaster: Chyba nie potrafię porównać dwóch tak różnych stylów animacji. Oba są niesamowite!
26. Jakiej muzyki słuchasz? Czy ona w jakiś sposób nastraja Cię do pracy, poprawia nastrój, inspiruje?
Pasteldisaster: Nu-jazz, electronic, muzyka ma na mnie bardzo duży wpływ, więc staram się dobierać utwory pod humor.
Pasteldisaster
27. Czy masz ulubione zwierzę? Niekoniecznie z naszego świata, ale może z anime, filmu czy gry?
Pasteldisaster: Kocham psy i króliki.
28. Czy są jacyś youtuberzy, których filmiki oglądasz na bieżąco?
Pasteldisaster: Taylor R, Anzujaamu, Pixielocks.
Pasteldisaster
29. Masz jakieś plany na najbliższą przyszłość, niezwiązane z cosplayem?
Pasteldisaster: Chciałabym pracować przy tworzeniu postaci do gier, oczywiście na razie to tylko plany, ale możliwe że uda się coś niedługo w tym zakresie podziałać
30. Czy na zakończenie zechciałabyś coś dodać?
Pasteldisaster: Dziękuję bardzo za wywiad! Jestem przeszczęśliwa, że mogłam się podzielić kilkoma słowami o sobie z wami.♥
Pasteldisaster
Ja również bardzo dziękuję za wywiad i mam nadzieję, że znowu wkrótce się spotkamy ;) A Was zapraszam tutaj: KLIK!

Komentarze

  1. Jak zawsze ciekawy wywiad, interesujące osoby wybierasz do rozmów ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wywiad Ci się podobał ;) <3

      Usuń
  2. Wow super osoba, moim zdaniem jeden z lepszych cosplayerów, szkoda, że nie słyszałam wcześniej o niej ;)

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały wywiad! Świetnie dobrane pytania :) powiem szczerze, że dziewczyna jest urocza! prześliczna, pasuje do niej każdy strój <3 Bardzo, bardzo podoba mi się jej wcielenie jako Madoki, rewelacja! będę śledzić jej urocze cosplaye :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;) <3 Psteldisaster jest świetna i pewnie nieraz zaskoczy nas świetnymi strojami~~
      Pozdrawiam! <3 <3

      Usuń
  4. Przecudne zdjęcia, zwłaszcza te z Madoki, z kolei też bardzo lubię tę serię :)
    Podziwiam cospleyerów, bardzo fajne i twórcze hobby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, cosplayerzy są niesamowici ;) <3

      Usuń
  5. genialny wywiad! :) a zdjęcia zachwycają!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, cieszę się, że Ci się podobał :D <3

      Usuń
  6. Też jesteśmy pod wrażeniem :) Świetne stroje, zdjęcia no i piękna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

EXCLUSIVE: wywiad z Lauri, organizatorką NiuConu

PORADNIK: JAK ZROBIĆ PRELEKCJĘ I NIE ZWARIOWAĆ?!

EXCLUSIVE: wywiad z Renn Cosplayy

Przyjaciele i znajomi :)