EXCLUSIVE: wywiad z Urushura Cosplay

Cześć, witajcie, mamy poniedziałek i mam dla Was coś dobrego na rozpoczęcie tygodnia - wywiad z Urushura Cosplay! Serdecznie zapraszam Was do polubienia jej strony, znajdziecie tam naprawdę duuużo świetnych zdjęć i ciekawych materiałów :) I zapraszam do przeczytania wywiadu!
Urushura Cosplay
  1. Witam Cię bardzo serdecznie i dziękuję, że zgodziłaś się na udzielenie mi wywiadu :) Pozwól, że oddam Ci w całości pierwsze pytanie, proszę, opowiedz o sobie :)
Urushura Cosplay: Witam! To ja dziękuję za chęć przeprowadzenia go ze mną ^^
Mówią na mnie Uru, jednak mój pełny pseudonim to Urushura, moimi zainteresowaniami są gry, anime, taniec oraz jak się można spodziewać – cosplay, w którym łączę pasję do makijażu, krawiectwa i aktorstwa~
  1. Czy na początek, możesz przybliżyć nam genezę Twojego pseudonimu?
Urushura Cosplay: Jego geneza jest w gruncie rzeczy banalna, bo mój nick wywodzi się z mojego imienia, czyli Urszula – wujek Google pomógł w znalezieniu japońskiego odpowiednika którym jest Urusiuura (tak, dokładnie tak!), a ja przerobiłam je jeszcze troszkę na moje „widzi mi się” i tak powstała Urushura!
Urushura Cosplay
  1. W jakich okolicznościach, dzięki komu zainteresowałaś się cosplayem?
Urushura Cosplay: Razem z przyjacielem chcieliśmy wybrać się na nasz drugi w życiu konwent, a jednocześnie pierwszy na którym spędzimy więcej niż kilka godzin. Rzucił pomysłem, że w sumie czemu by się nie przebrać za jakiś fajny ship z animu? Stanęło na RinHaru z Free! ^^ To właśnie dzięki niemu, który jeśli to czyta serdecznie pozdrawiam, zainteresowałam się cosplayem i trwam w tym do dziś ^^
  1. Od jak dawna jesteś cosplayerką?
Urushura Cosplay: Konwentem o którym mówiłam wyżej był Mokon 2015 więc ten czas, listopad 2015-stego roku, uznaje za rozpoczęcie mojej pasji.
Urushura Cosplay
  1. Czy kierujesz się jakimiś kryteriami przy wyborze postaci, której cosplay chcesz zrobić? Czy jest to raczej spontaniczna reakcja, kiedy widzisz jakiejś bohaterki z m&a/filmu/gry, automatycznie wiesz, że chcesz zrobić cosplay?
Urushura Cosplay: Zazwyczaj wybieram postacie z którymi w jakiś sposób się utożsamiam charakterem, wtedy lepiej jest mi się w nią wczuć. Potem patrzę czy nie zepsuje jej i czy aby na pewno mam predyspozycje :D Zrobiłam tak wiele spontanicznych cospów, że nie zaprzeczę i przy tym że czasem z automatu wiem że muszę dany strój/postać zrobić :p
  1. Jaki był Twój pierwszy cosplay?
Urushura Cosplay: Był to Rin z Free! w bluzie swojego klubu pływackiego, a od tego czasu zrobiłam jeszcze kilka wersji tej postaci~
Urushura Cosplay
  1. To pracochłonne hobby, ile czasu zajmuje ci przygotowanie jednego stroju?
Urushura Cosplay: To zależy od trudności i ilości materiałów których potrzebuję, jednak średnio są to dwa tygodnie pracy ^^
  1. Czy masz swój ulubiony cosplay, czy jest wśród stworzonych przez Ciebie cosplayi strój postaci, z którą się utożsamiasz, którą szczególnie lubisz?
Urushura Cosplay: Na dzień dzisiejszy najbardziej dumna jestem ze stroju Natsukiego Shinomiyi z Uta pri z sezonu Revolutions, ponieważ do tej pory to jego wykonałam najlepiej ze strony technicznej~
Co do postaci z którą najbardziej się utożsamiam – myślę, że będzie to Rin Hoshizora z Love Live!
Urushura Cosplay
  1. Podczas tworzenia danego stroju, z jakim materiałem najbardziej lubisz pracować?
Urushura Cosplay: Bardzo lubię pracować akrylem/farbą do tkanin/markerami i wszystkim czym można malować po materiałach :D
  1. Co jest najtrudniejsze, a co najprzyjemniejsze w tworzeniu cosplayu?
Urushura Cosplay: W samym procesie tworzenia stroju osobiście najtrudniejszą dla mnie rzeczą jest robienie wykroi, najprzyjemniejszym natomiast wykańczanie, domalowywanie i doszywanie ostatnich malutkich elementów <3
Urushura Cosplay
  1. Czy jest jakiś cosplayer/cosplayerka, którą podziwiasz?
Urushura Cosplay: Podziwiam wielu zagranicznych cosplayerów takich jak Reika, jednak z naszego kraju moim idolem jest Zel COShorse ^^
  1. Czy zdarza Ci się, że krytyka lub nieuzasadniony hejt, zniechęca Cię do tego, co robisz?
Urushura Cosplay: Myślę, że każdego z nas boli krytyka i w jakimś stopniu zniechęca, ale potrafię dostrzec różnicę między konstruktywną krytyką, a hejtem i do każdego takiego komentarza podchodzę inaczej i próbuję wziąć rady do siebie.
Urushura Cosplay
  1. Czy możesz uchylić rąbka tajemnicy, jakie cosplaye szykujesz na rok 2017/2018?
Urushura Cosplay: Wszystkie moje cosplany publikuje na moim fanpage. W tym roku jednak nie mam zbytnio wybitnych planów, a przynajmniej do połowy roku, jednak mogę zdradzić że na Pyrkon bardzo chciałabym zrealizować mój dream cosplay czyli Jinx z League of Legends!
  1. Czy poza cosplayem masz inne hobby?
Urushura Cosplay: Tak – jest to taniec oraz aktorstwo w których dopiero się rozwijam jednak małymi krokami wchodzę na coraz wyższe poziomy i stawiam sobie coraz większe cele ^^
Urushura Cosplay
  1. Bywasz na konwentach, lubisz tego typu imprezy?
Urushura Cosplay: Uwielbiam to i staram się być na wielu konwentach oraz mniejszych eventach!
  1. Czy miałaś okazję wziąć udział w zagranicznym konwencie?
Urushura Cosplay: Jeszcze nie, ale kto wie? Może kiedyś się to zmieni? ^^
Urushura Cosplay
  1. Jeśli ktoś nigdy nie był na konwencie, w jaki sposób byś go zachęciła do przyjechania na taką imprezę?
Urushura Cosplay: Myślę, że warto odwiedzać konwenty aby poczuć magię innego świata, mangowego czy fantastycznego, odciąć się od rzeczywistości, poznać nowych ludzi i nabyć wiele ciekawych gadżetów bawiąc się przy tym na prelekcjach i innych atrakcjach!
  1. Który konwent najlepiej wspominasz?
Urushura Cosplay: Na dzień dzisiejszy jest to zeszłoroczny Pyrkon, mam nadzieję, że i ten w tym roku pozytywnie mnie zaskoczy <3
Urushura Cosplay
  1. Czy jest coś, co Cię zraża do jeżdżenia na konwenty?
Urushura Cosplay: Często jest to brak dobrej organizacji, czy to ogólnie całej imprezy, czy na przykład występów cosplay, jednak nie przeszkadza mi to w zabawie! Jak to mówią – social ratuje :3
  1. Czy bierzesz udział w konkursach cosplayowych?
Urushura Cosplay: Uwielbiam występować więc tak~ Mam już za sobą kilka konkursów, a nawet udało mi się zdobyć nagrodę za najlepszy solowy występ <3
Urushura Cosplay
  1. Kiedy, w jakich okolicznościach zainteresowałaś się mangą i anime?
Urushura Cosplay: Najpierw chciałam sprawdzić pojęcie „anime” w internecie, po tym natknęłam się na jakieś ostro dziwne yaoi xD Jednak brnęłam w to dalej, oglądając wiele klasyków takich jak Angel Beats, a kiedy trafiłam na Sword Art Online wkręciłam się w M&A już na amen :D
  1. Lubisz czytać mangę lub książki?
Urushura Cosplay: Czytam wiele mang jednak preferuje animacje, książki o wiele rzadziej lecz zdarza mi się.
Urushura Cosplay
  1. Jacy są twoi ulubieni autorzy mang lub książek?
Urushura Cosplay: Junko!!
  1. Masz jakiś ulubiony film, serial albo anime?
Urushura Cosplay: Zostając przy tematyce M&A powiem, że moim ulubionych anime jest Attack on Titan i z niecierpliwością czekam na jego kolejny sezon~
Urushura Cosplay
  1. Wolisz anime czy animowane filmy, produkowane przez np. DreamWorks, Pixar albo Disneya?
Urushura Cosplay: Lubię to i to, tak wiele produkcji Disneyowskich mam w serduszku, że to dla mnie jak wybranie dziecka które bardziej się kocha :p
  1. Jakiej muzyki słuchasz? Czy ona w jakiś sposób nastraja Cię do pracy, poprawia nastrój, inspiruje?
Urushura Cosplay: Zawsze kiedy robię coś kreatywnego, czy to szyje czy rysuje czy obrabiam zdjęcia – w tle musi lecieć mi jakaś pozytywna nuta! Bardzo mnie to motywuje i nakręca do szybszej i bardziej efektownej pracy ^^ Mój gust muzyczny jest bardzo rozbieżny więc powiem tyle, że słucham tego co wpadnie mi w ucho :D
Urushura Cosplay
  1. Czy masz ulubione zwierzę? Niekoniecznie z naszego świata, ale może z anime, filmu czy gry?
Urushura Cosplay: Przez moją miłość do Rina Matsuoki z Free bardzo polubiłam rekiny :p Jednak oprócz tego kocham jeszcze wilki.
  1. Czy są jacyś youtuberzy, których filmiki oglądasz na bieżąco?
Urushura Cosplay: Jestem na bieżąco z twórczością Gimpera, jest on moim zdecydowanym ulubieńcem na YT.
  1. Masz jakieś plany na najbliższą przyszłość, niezwiązane z cosplayem?
Urushura Cosplay: Oprócz zdania matury i studiów mam wiele planów jednak nie chcę ich na razie zdradzać aby nie wykrakać ^^
  1. Czy na zakończenie zechciałabyś coś dodać?
Urushura Cosplay: Chciałabym podziękować za możliwość odpowiadania na te pytania! Cieszę się, że mogłam choć troszkę przybliżyć czytelnikom moją osobę i życzę powodzenia wszystkim w ich własnych pasjach, rozwijajcie się i róbcie zawsze to co kochacie, to co sprawia wam radość i to co CHCECIE robić przede wszystkim <3
Urushura Cosplay
Ja również bardzo dziękuję i życzę powodzenia w dalszej karierze :) I wszystkich zainteresowanych zapraszam tutaj: KLIK!

Komentarze

  1. Zazdroszcze tym wszystkim osobom które potrafią szyć... wiele by mi to ułatwiło zarówno teraz w dorosłym zyciu mamy, ale takze w pasji z dziecinstwa jaka byl cosplay

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż można się nauczyć - ja teraz powolutku podłapuję to i owo, bo zainteresowałam się tworzeniem pluszaków ;) Bardzo fajna zabawa i do tego kreatywna :D Polecam!

      Usuń
  2. Najważniejsze jest by nie ustawać w rozwijaniu swoich umiejętnjości i dalej oferować na rynku swoje umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wywiad :) Podziwiałyśmy, podziwiamy i podziwiać będziemy pasję do cosplayu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

EXCLUSIVE: wywiad z Lauri, organizatorką NiuConu

PORADNIK: JAK ZROBIĆ PRELEKCJĘ I NIE ZWARIOWAĆ?!

EXCLUSIVE: wywiad z Renn Cosplayy

Przyjaciele i znajomi :)