EXCLUSIVE: wywiad z Kaori CosplayArt

Weekend się w sumie kończy, ale na miłe zakończenie chcę Was zaprosić do przeczytania wywiadu udzielonego mi przez Kaori CosplayArt! Chcę Was serdecznie zachęcić do odwiedzenia jej strony i zostawienia polubień :)
Kaori CosplayArt
1. Witam Cię Kaori bardzo serdecznie i dziękuję, że zgodziłaś się na udzielenie mi wywiadu :) Pozwól, że oddam Ci w całości pierwsze pytanie, proszę, opowiedz o sobie :)
Kaori CosplayArt: Hm, co by tu powiedzieć, mam 19 lat , studiuję kulturoznawstwo na UWR, w weekendy (do końca stycznia) robię kurs krawiecki no i w wolnym czasie zazwyczaj szyję, maluję, spotykam się z przyjaciółmi lub gram ;)
2. Czy na początek, możesz przybliżyć nam genezę Twojego pseudonimu?
Kaori CosplayArt: Niestety za genezą mojego pseudonimu nic nie stoi, gdy zaczynałam przygodę z mangą i anime to potrzebowałam jakiegoś pseudonimu, a Kaori jest bardzo pokrewne do mojego imienia Kasia, no i samo znaczenie tego słowa woń, zapach bardzo mi odpowiadało.
Kaori CosplayArt
3. W jakich okolicznościach, dzięki komu zainteresowałaś się cosplayem?
Kaori CosplayArt: Od dziecka uwielbiałam przebieranki i gdy wsiąkłam już trochę w świat konwentowy sama zapragnęłam, zwłaszcza, iż moi znajomi też robili, mój ówczesny chłopak również. Dzięki nim nabrałam pewności i siły na zrobienie pierwszego stroju.
4. Od jak dawna jesteś cosplayerką?
Kaori CosplayArt: Gdzieś tak będzie 4 lata.
Kaori CosplayArt
5. Czy kierujesz się jakimiś kryteriami przy wyborze postaci, której cosplay chcesz zrobić? Czy jest to raczej spontaniczna reakcja, kiedy widzisz jakiejś bohaterki z m&a/filmu/gry, automatycznie wiesz, że chcesz zrobić cosplay?
Kaori CosplayArt: W sumie różnie, zawsze to są postacie które mi się spodobają lub które uwielbiam od dawna. Zazwyczaj staram się dobrać cosplay do moich proporcji oraz umiejętności.
6. Jaki był Twój pierwszy cosplay?
Kaori CosplayArt: Kagome z Inuyashy (z faktu, iż nie miałam wtedy maszyny, szyłam go ręcznie xD )
Kaori CosplayArt
7. To pracochłonne hobby, ile czasu zajmuje ci przygotowanie jednego stroju?
Kaori CosplayArt: Jest to ciężkie do wyliczenia zależy od trudności i czasu jaki mogę na to poświecić. Zazwyczaj uzbieranie wszystkich potrzebnych elementów, uszycie itp zajmuje 2 miesiące.
8. Czy masz swój ulubiony cosplay, czy jest wśród stworzonych przez Ciebie cosplayi strój postaci, z którą się utożsamiasz, którą szczególnie lubisz?
Kaori CosplayArt: Ciężki wybór, ale jest to na pewno Usagi Tsukino (kocham tą postać całym serduszkiem). Myślę, że należą również do nich Nana Osaki (NANA) oraz Tracer (Overwatch).
Kaori CosplayArt
9. Podczas tworzenia danego stroju, z jakim materiałem najbardziej lubisz pracować?
Kaori CosplayArt: Uwielbiam bawełnę <3 Jest jednym z najfajniejszych materiałów do szycia
10. Co jest najtrudniejsze, a co najprzyjemniejsze w tworzeniu cosplayu?
Kaori CosplayArt: Dla mnie zawsze najtrudniejsze jest wymyślenie jak daną rzecz uszyć ( zazwyczaj sama wymyślam konstrukcje i wykroje ), a najprzyjemniejsza chwila to da w której pierwszy raz mierze już gotowy strój ze wszystkimi elementami.
Kaori CosplayArt
11. Czy jest jakiś cosplayer/cosplayerka, którą podziwiasz?
Kaori CosplayArt: Jest ich dość sporo. Uwielbiam pracę Shappi czy Issabel ( zawsze mnie fascynują cuda które robią z pianką , ja niestety nie mam do tego ręki )
12. Czy zdarza Ci się, że krytyka lub nieuzasadniony hejt, zniechęca Cię do tego, co robisz?
Kaori CosplayArt: Wprost przeciwnie, krytyka ta uzasadniona oczywiście pomaga zobaczyć mi błędy których nie dostrzegam. A hejt, cóż nie przejmuje się nim ewentualnie zrobię jeszcze lepszy strój aby utrzeć komuś nosa ;)
Kaori CosplayArt
13. Czy możesz uchylić rąbka tajemnicy, jakie cosplaye szykujesz na rok 2018?
Kaori CosplayArt: Na pewno będzie to Widowmaker ( Overwatch ), Tracer ( Overwatch) , Catwoman, myślałam również o zrobieniu którejś z księżniczek Disneya, ale jeszcze nie zdecydowałam.
14. Czy poza cosplayem masz inne hobby?
Kaori CosplayArt: Uwielbiam malować, ale przede wszystkim jest nim szycie. Chociaż czasem tak jak pisałam wcześniej lubię pograć. I na koniec mały rodzynek zajmuje się również zielarstwem.
Kaori CosplayArt
15. Bywasz na konwentach, lubisz tego typu imprezy?
Kaori CosplayArt: Niestety coraz rzadziej, imprezy tego typu niestety mnie nudzą, większość czasu spędzam ze znajomymi (z którymi mogę spędzić ten czas w innym miejscu), dlatego niestety po kalkulacjach jest to mało opłacalne.
16. Czy miałaś okazję wziąć udział w zagranicznym konwencie?
Kaori CosplayArt: Niestety nie, ale mam nadzieje się poprawić.
Kaori CosplayArt
17. Jeśli ktoś nigdy nie był na konwencie, w jaki sposób byś go zachęciła do przyjechania na taką imprezę?
Kaori CosplayArt: Myślę, że tak jak ja kiedyś może odnaleźć tam bliskich sobie osób oraz świetnie się bawić w klimacie swoich zainteresowań.
18. Który konwent najlepiej wspominasz?
Kaori CosplayArt: Love 4 był moim zdaniem najlepszym konwentem na którym byłam, był to mój pierwszy konwent poznałam tam wielu przyjaciół i mojego ówczesnego chłopaka.
Kaori CosplayArt
19. Czy jest coś, co Cię zraża do jeżdżenia na konwenty?
Kaori CosplayArt: Na pewno jest to monotematyczność paneli od 4-5 lat, no i chyba już trochę z tego wyrosłam, już nie czuje TEGO co kiedyś :/
20. Czy bierzesz udział w konkursach cosplayowych?
Kaori CosplayArt: Raz brałam no i mam zamiar w 2018 gdzieś się zgłosić.
Kaori CosplayArt
21. Kiedy, w jakich okolicznościach zainteresowałaś się mangą i anime?
Kaori CosplayArt: Hm, to złożona historia, ogólnie Japonią zaczęłam się interesować poprzez film Hannibal: po drugiej stronie maski , potem wciągnął mnie świat gejsz , dopiero następnie poprzez namowy przyjaciółki obejrzałam Sailor Moon i właśnie od tego zaczęła się moja pasja.
22. Lubisz czytać mangę lub książki?
Kaori CosplayArt: Tak uwielbiam w wolnej chwili zanurzyć się w ciekawej lekturze.
Kaori CosplayArt
23. Jacy są twoi ulubieni autorzy mang lub książek?
Kaori CosplayArt: Ciężko mi określić ponieważ czytam wiele różnych rodzajów książek. Rzadko kieruję się autorem w wyborze lektury
24. Masz jakiś ulubiony film, serial albo anime?
Kaori CosplayArt: Mam bardzo wiele ulubionych ;) Ale myślę, że z filmów wybrałabym wyznania gejszy, z seriali Lucifera a z anime Sailor Moon.
Kaori CosplayArt
25. Wolisz anime czy animowane filmy, produkowane przez np. DreamWorks, Pixar albo Disneya?
Kaori CosplayArt: Cieżko powiedzieć każde z nich ma w sobie coś wyjątkowego.
26. Jakiej muzyki słuchasz? Czy ona w jakiś sposób nastraja Cię do pracy, poprawia nastrój, inspiruje?
Kaori CosplayArt: Hm, uwielbiam słuchać reggae, rocka, czasem j-rocka i k-popu ale w szczególności podczas szycia uwielbiam słuchać szant :D
Kaori CosplayArt
27. Czy masz ulubione zwierzę? Niekoniecznie z naszego świata, ale może z anime, filmu czy gry?
Kaori CosplayArt: Na zawsze w moim serduszku już od dzieciństwa zagościły koty. Ale w ostatnim czasie wielbię również Magikarpie
28. Czy są jacyś youtuberzy, których filmiki oglądasz na bieżąco?
Kaori CosplayArt: Na pewno jest to studio Accantus, co tydzień wyczekuje ich filmików. Jeśli pojawi się też nowy na kanale abstrachuje czy poszukiwacz też chętnie obejrzę, o i jeszcze oczywiście crapy NRGeeka.
Kaori CosplayArt
29. Masz jakieś plany na najbliższą przyszłość, niezwiązane z cosplayem?
Kaori CosplayArt: Chciałabym zmienić kierunek studiów na projektowanie ubioru i iść tym tropem dalej.
30. Czy na zakończenie zechciałabyś coś dodać?
Kaori CosplayArt: Chciałabym powiedzieć wszystkim zaczynającym cosplayerom, aby szli dalej i doskonalili się w tym, co kochają, bo to może się okazać ich droga w przyszłość tak jak moja. Dzięki cosplayowi odnalazłam pasję którą jest szycie i projektowania co pozwala mi iść dalej wiedząc co chce osiągnąć. 
Kaori CosplayArt
Bardzo ładnie powiedziane :) Bardzo dziękuję za wywiad, a wszystkich zapraszam na stronę mojego gościa: KLIK! 

Komentarze

  1. Super cosplaye i świetne zdjęcia :) Powodzenia w swojej pasji! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

EXCLUSIVE: wywiad z Lauri, organizatorką NiuConu

PORADNIK: JAK ZROBIĆ PRELEKCJĘ I NIE ZWARIOWAĆ?!

EXCLUSIVE: wywiad z Renn Cosplayy

Przyjaciele i znajomi :)