#57 AUTOGRAFY (CZ. III)

Hej, pomyślałam, że pokażę Wam kolejne książki z mojej kolekcji, które zostały podpisane przez autorów :) Moja kolekcja cały czas się poszerza i książek przybywa, zwłaszcza po spotkaniach autorskich ;) A już wkrótce wybieram się na kolejne i z pewnością będziecie mogli się spodziewać relacji i fotorelacji :) 
Część I: KLIK!
Część II: KLIK!
Widoczne dwie książki "Dzienniki japońskie" oraz "Japonia w szczęściu smakach" kupiłam na tegorocznym Tsuru :) 
A to moja mała zdobycz z ostatniego wieczorka poetyckiego :) 

 No i książka, która naprawdę zmienia myślenie i otwiera nowe horyzonty, czyli "Kropki " :)

Pewnie już wkrótce pojawi się kolejny post, w którym będziecie mogli zobaczyć książki, a tymczasem do zobaczenia :) 
A jeśli chcecie, wpadnijcie na moją stronę na Facebooku: KLIK! 
Serdecznie zapraszam! 

Komentarze

  1. Kupiłam Kropki, ale autografu nie mam! :D
    Włodek to naprawdę fajny i pozytywny człowiek, i super byłoby go spotkać, mam nadzieję, że uda mi się to następnym razem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojoj, ale Ci zazdroszczę książek z autografami! Moim zdaniem to cudowne wyróżnienie, marzę aby mieć chociaż jedną z podpisem :)
    Interesuje mnie już od jakiegoś czasu "Japonia w sześciu smakach". Chciałabym ją przeczytać :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta książka, pt. "Kropki" bardzo mnie zaciekawiła, to coś dla mnie :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, zaglądam z rewizytą :) Dedykacje od autorów to faktycznie miły akcent w książce, mam ich kilka :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz kiedys ci wspominalam przy ktorejs czesci "tej serii" ze w sumie nie mam zadnej ksiazki podpisanej przez autora nad czym w sumie ubolewam bo jak sie domyslam o wiele wiecej znaczy taka ksiazka <3
    Dodatkowo pewnie uczucie czytania takiej ksiazki jest "lepsze" , haha! <3 Jesli kiedys wydam jakas ksiazke to bede masowo je podpisywala albo przynajmniej jakies ksero podpisu dolaczala, haha!

    Versjada
    Youtube


    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

EXCLUSIVE: wywiad z Lauri, organizatorką NiuConu

PORADNIK: JAK ZROBIĆ PRELEKCJĘ I NIE ZWARIOWAĆ?!

EXCLUSIVE: wywiad z Renn Cosplayy

Przyjaciele i znajomi :)